مدافع برزیلی قربانی انتقال کانسلو به الهلال می‌شود

رونان لودی مدافع برزیلی قربانی انتقال کانسلو به الهلال می‌شود. این بازیکن قرار است از این تیم برود تا راه برای امضای قرارداد با ژوائو کانسلو هموار شود.

مدافع برزیلی قربانی انتقال کانسلو به الهلال می‌شود

به گزارش “ورزشی“، ژوائو کانسلو ناامید از پیشنهاد بارسلونا و با اطمینان از اینکه مورد علاقه گواردیولا نیست به درهای خروجی نزدیک‌تر است. رسانه‌ها مقصد او را الهلال می دانند.

کانسلو در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال پیش تصمیم گرفت که منچسترسیتی به مقصد بارسلونا ترک کند. او با قراردادی قرضی و یک ساله به بارسا پیوست. عملکرد قابل قبول او در این تیم موجب شد که بسیاری از طرفداران منتظر ادامه حضور او در این تیم در فصل جدید باشند. اما شرایط مالی باشگاه بارسلونا و همچنین عملکرد او در بازی‌های مهم مانند دیدار برابر پاریس سن ژرمن در رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل پیش باعث تردید در جذب او شد. این در حالی است که او تمایلی هم برای ادامه با منچسترسیتی ندارد.

مشکل جذب کانسلو در الهلال

مشکل جذب کانسلو در الهلال

اما انتقال او به الهلال نیز با مشکل مواجه شده‌است. الهلال ستاره پرتغالی را می خواهد اما آنها در این راه یک مشکل خاص دارند. طبق قانون لیگ عربستان، تیم ها نمی توانند بیشتر از 10 بازیکن خارجی در فهرست خود داشته باشند. به علاوه در هر بازی 8 بازیکن می‌توانند دعوت شوند. الهلال عربستان نیز با اشباع بازیکن خارجی روبرو است. این باشگاه این روزها به دنبال راهی برای انتقال رنان لودی، بازیکن سابق اتلتیکو مادرید، است. تا پس از آن به سراغ کانسلو برود. به این ترتیب لودی قربانی انتقال کانسلو به الهلال خواهد شد. لودی در انتقالات زمستانی فصل قبل با 20 میلیون یورو به الهلال پیوسته بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *