مذاکرات شروع شد: سرمربی اخراجی در راه چلسی

توماس توخل، سرمربی سابق چلسی، در حال مذاکره با مدیران این باشگاه است. سرمربی اخراجی در راه چلسی تیم سابقش است. مربی آلمانی مایل به بازگشت است.

مذاکرات شروع شد: سرمربی اخراجی در راه چلسی

به گزارش “ورزشی“، پوچتینو در تابستان سال گذشته هدایت چلسی را عهده‌دار شد. او امیدوار بود که بتواند این تیم را از شرایط بحرانی نجات و به شرایط آرمانی بازگرداند. او می‌خواست روزهای خوبی را برای آنها رقم بزند. حتی با وجود مسیر پرفراز و نشیبی که در فصل جاری داشتند، توانست این تیم را به جایگاه ششم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برساند.

با این وجود، مدیران این باشگاه اصلا از شرایط کنونی چلسی راضی نیست. از این رو شب گذشته با این مربی آرژانتینی قطع همکاری کردند. بدین ترتیب او در فصل بعد روی نیمکت آبی‌ها لندن نخواهد نشست.

مربی بعدی چلسی چه کسی خواهد بود؟

در طول این مدت نام‌های بسیاری در کنار نام باشگاه چلسی به عنوان سرمربی احتمالی این تیم منتشر شده‌است. حالا ظاهراً توخل، مربی اخراجی باوارایی‌ها بار دیگر به نیمکت این تیم نزدیک شده‌است. توخل که او هم در پایان فصل از هدایت بایرن مونیخ کنار گذاشته شد، مذاکراتی را با سران باشگاه چلسی انجام داده‌است.

اسکای اسپورت آلمان خبر داده است که این مربی گزینه‌ای بسیار جدی برای چلسی است. حتی خود توخل تمایل زیادی برای بازگشت به استمفورد بریج نشان می‌دهد. او امیدوار است که این بار بتواند همکاری بهتری با مدیران جدید این باشگاه داشته باشد. حالا باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا او دوباره روی نیمکت این تیم خواهد نشست یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *