ورزشی

مربی فولاد: داور پنالتی ما را نگرفت!!

فولاد خوزستان در دیداری خارج از خانه برابر مس رفسنجان شکست خورد.

به گزارش ورزشی و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، حمیدرضا رجبی پس از این دیدار در نشست خبری حاضر شد و گفت:

با توجه به شناختی که از تیم مس رفسنجان داشتیم، سعی کردیم جلوی بازیسازی تیم حریف را بگیریم و آنها را مجبور کنیم که بازی مستقیم انجام بدهند. به بازیکنان گوشزد کرده بودیم که این تیم در ضربات ایستگاهی قوی است و شانس گل دارد و متاسفانه روی عدم تمرکز گل خوردیم و این شیرازه تیم ما را به هم ریخت.

در مورد مسائل غیرفنی هم می‌توانم بگویم که امروز واقعا ما روی بد فوتبال را دیدیم. امسال مصدومیت‌های بدی گریبانگیر ما شده و سه بازیکن ما، امروز به علت مصدومیت تعویض شدند؛ یعنی ما بازیکن مصدوم‌مان را تعویض کردیم و بازیکنی که جایگزین شده بود هم عملا مصدوم شد و کار ما را سخت کرد.

مربی فولاد در ادامه بیان کرد:

من می‌توانم بگویم در سه فصلی که در تیم فولاد بودیم، سعی کردیم با تمام انرژی و توان برای سربلندی تیم فولاد تلاش کنیم و به هر حال توانستیم جام حذفی و سوپرجام را بگیریم و دو سه بار هم توانستیم سهمیه آسیا را بگیریم. منتها برای همه مربی‌ها روز بد فوتبال و روز بد مربیگری هست و من فکر می‌کنم ما امروز در این جایگاه هستیم‌. من از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم و از زحمات باشگاه تشکر می‌کنم که تا جایی که می‌توانستند حمایت کردند.

رجبی سپس با اشاره به حضور فولاد در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت:

از این به بعد باید کل مجموعه فولاد و فوتبال کشورمان از تیم فولاد حمایت کنند که بتوانیم نتیجه خوبی در آسیا بگیریم. ما تنها نماینده ایران در آسیا هستیم و در حال حاضر شرایط خوبی نداریم ولی اینطور نیست که چون امروز شکست خوردیم، دیگر تلاش نکنیم. با همدلی و تلاش بیشتر سعی می‌کنیم که دوباره روی پای خودمان بایستیم و در آسیا نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم و به مراحل بالاتر برویم و این امید را بدهیم که سال بعد، سهمیه بیشتری برای ایران قائل شوند.

او در پایان درباره داوری دیدار امروز توضیح داد:

به نظر من آقای کاظمی قضاوت خوبی داشت اما باید وقت‌های تلف‌ شده بیشتری می‌گرفت و از یک پنالتی مسلم روی وحید حیدریه در نیمه اول به سادگی گذشت. کارشناس‌ها می‌توانند نظر بدهند. آن صحنه برخورد صد درصد داشت و می‌توانست پنالتی باشد.

خروج از نسخه موبایل