مصدومیت دردناک پورعلی‌گنجی

ماجرای مصدومیت دردناک پورعلی‌گنجی چیست؟ مرتضی پورعلی‌گنجی به دلیل مصدومیت دو هفته از میادین دور خواهد بود.

مصدومیت دردناک پورعلی‌گنجی

به گزارش “ورزشی”، مرتضی پورعلی‌گنجی در دیدار مقابل تراکتور برای دقایقی در ترکیب سرخ‌پوشان به میدان رفت. اما در تمرین ریکاوری روز گذشته پرسپولیس اتفاق خوبی برایش نیفتاد. او به شکلی عجیب دچار مصدومیت شد.

در حالی که کارلوس گاریدو از بازیکنان خود خواست تا پنالتی تمرین کنند. پورعلی‌گنجی هم یکی از بازیکنانی بود که برای زدن پنالتی تلاش کرد. در همین لحظه بود که مصدومیت از ناحیه عضله چهار سر ران برایش ایجاد شد.

این در شرایطی است که با توجه به مصدومیت پورعلی از قسمت زانو و پارگی رباط صلیبی، گاریدو از او و یاسین سلمانی خواست تا با احتیاط کامل تمرین کنند.

پرسپولیس باز هم بدون مرتضی

اما به هر حال پورعلی‌گنجی در جریان این تمرین با مصدومیت روبرو شد. حالا دو هفته از تمرینات تیم پرسپولیس دور خواهد بود. حالا او مسابقه فولاد را از دست می‌دهد.

این آسیب‌دیدگی در شرایطی است که پرسپولیس حساب ویژه‌ای روی بازگشت پورعلی‌گنجی باز کرده‌بود. اما اکنون با این مصدومیت دوران نقاهت این بازیکن با کمی استراحت بیشتر هم همراه شود. پرسپولیس باید مدتی بدون او بگذراند.

نکته مهم اینکه پورعلی‌گنجی دو فصل پیش عملکرد خوبی در ترکیب تیم پرسپولیس داشت اما فصل گذشته را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد و حالا باید دید در این فصل چه سرنوشتی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *