مقصد بعدی پوچتینو کجاست؟ از آلمان تا اسپانیا

۴ گزینه روی میزسرمربی آرژانتینی که با توافق دوجانبه چلسی را ترک کرد. مقصد بعدی پوچتینو کجاست؟در این پست احتمال حضور او در سایر تیم‌های بزرگ بررسی خواهیم کرد.

مقصد بعدی پوچتینو کجاست

به گزارش “ورزشی“، مائوریسیو پوچتینو با توافق دوطرفه، شب گذشته آبی‌های لندن را ترک کرد.

این سرمربی در سال ۲۰۲۳ به چلسی ملق شد. اکنون که فصل به پایان رسیده، باشگاه را ترک کرده‌است. تاد بولی به دنبال جانشینی برای سرمربی سابق ساوتهمپتون است. در این پست می‌خواهیم ببینیم تیم بعدی پوچتینو کدام تیم می‌تواند باشد؟

پوچتینو به کدام تیم خواهد رفت؟

پوچتینو به کدام تیم خواهد رفت؟

منچستریونایتد: در شرایطی که منچستریونایتد در حال حاضر سرمربی به نام اریک تن هاخ دارد، می‌تواند مقصد بعدی برای پوچتینو باشد. این سرمربی آرژانتینی مدت‌هاست که با این باشگاه انگلیسی پیوند خورده‌است. اگر INEOS، گروه مالکیت جدید منچستریونایتد، تصمیم به قطع همکاری با سرمربی هلندی بگیرد، تجربه پوچتینو با بازیکنان جوان در لیگ برتر می‌تواند گزینه خوبی باشد.

بایرن مونیخ: توماس توخل پس از فصلی کابوس‌وار که در آن هری کین، دوباره بدون جام ماند، از بایرن خواهد رفت. پوچتینو، از سوی دیگر، با وجود اینکه هرگز در تاتنهام قهرمان نشده است، در ظهور کین به عنوان یکی از بهترین مهاجمان اروپا نقش مهمی داشت.

بارسلونا: علی‌رغم خبر ماندن ژاوی در هفته‌های گذشته، حالا شایعه خروج او به گوش می‌رسد. کسی که بازی مورد علاقه بارسا را می‌داند، پوچتینو است. با این حال، این بیشتر شبیه یک گزینه غیرمنتظره است. زیرا سرمربی آرژانتینی بارها با رئال مادرید پیوند خورده‌است. تنها تیمی که بارسلونا نمی‌خواهد برای مربی با آن رقابت کند.

تیم ملی آرژانتین: در حالی که لیونل اسکالونی به کار خود ادامه می‌دهد، او پیش از این خبر از خداحافظی با تیم ملی آرژانتین را داده است. اما مربی‌گری آرژانتین بسیار دشوار خواهد بود. زیرا او آرژانتین قهرمان جهان را تحویل نفر بعدی می‌دهد. با وجود اینکه هیچکس نمی‌خواهد “نفر بعدی بعد از فرد موفق” باشد، پوچتینو قطعا توانایی لازم برای ایجاد انگیزه در بازیکنان رقابت در سطوح بالا را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *