مهدی قائدی بازیکن استقلال احیا شد

مهدی قائدی بازیکن استقلال احیا شد ، مهدی بازیکن استقلال که در مسیری کاملا صحیح برگشته تا دوباره در این تیم پایتخت دوران خوشی را بسازد.

 

مهدی قائدی فراز و نشیب زیادی در استقلال داشت

به گزارش سایت ورزشی ، مهدی قائدی بعد از استقلال مدتی را در لیگ امارات سپری کرد اما پیشرفت چندانی در لیگ این کشور نداشت، حضور او در امارات و ترک استقلال باعث پسرفت فوتبالی اش شد و استقلال را دچار مشکل کرد. در فصل قبل دوباره به تیم مورد علاقه لیگ برتری خودش برگشت. حتی برخی کارشناسان اعتقاد داشتند که فوتبال مهدی افت زیادی دارد و حتی احتمال حضورش در جام جهانی نیز نمی رود. مهدی با قد کوتاه و پاهای پرانتزی اش توانسته فوتبال تکنیکی را ارائه دهد. سرعت قائدی در فوتبال بسیار بالاست و گل های زیبایی می زند.

معمولا برترین بازیکنان بزرگ دنیا نیز افت و اخیز زیادی دارند. قائدی نیز همینطور بود و اگر دوباره بخواهد از استقلال به لیگ امارات برود قطعا پاسخش مثبت نخواهد بود. هر انسانی در طول تاریخ تصمیم های اشتباه در زندگی اش می گیرد. حالا با بازگشت مهدی در استقلال و حضورش در لیگ بیست و دوم انتظارات از او بالا رفت. اما چون باشوی کوچک فوتبال ایران به دلیل ورود تازه دوباره به تیم استقلال از لحاظ فنی و روانی نیاز به یک ریکاوری جدیدی داشت.

مهدی قائدی آرام آرام خودش را بازسازی کرد

مهدی قائدی آرام آرام خودش را بازسازی کرد

باشوی کوچک فوتبال ایرانی بلاخره بعد از یک دوران افت و خیز توانست خودش را به روزهای اوج بازگرداند. ساپینتو نیز به دلیل اینکه او هنوز آماده بازی کردن فراوان نبود، کمتر به او فرصت می داد. رفته رفته و آرام آرام توانست خودش را با شرایط استقلال مچ نماید.

با شروع نیم فصل بازیکن کوچک بوشهری توانست خودش را به خوبی احیا نمایید. قائدی در کنار محمد محبی یک زوج عالی را ساختند. قبلا البته دیاباته در پرسپولیس حضور داشت که زوج جذاب شیخ و مهدی در استقلال بسیار جذاب و هیجان انگیز بود. حالا دوباره محبی جای شیخ را در استقلال انجام می دهد.

مهدی قائدی بازیکن استقلال احیا شد

مهدی قایدی اگرچه در دوران فوتبالی اش انتخاب اشتباهی داشت ولی حالا به مسیر درست در بهترین برهه فوتبالی اش برگشت. موفقیت های او تمامی ندارد و در هفته های آینده قطعا می تواند بهتر کار کند. او حالا ریکاردو ساپینتو را متقاعد کرد تا در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرد. حتی مهدی تلاش دارد تا در بازی های آسیایی جام ملت های 2023 قطر نیز حضور داشته باشد. این بازی ها در بهمن ماه سال بعد شروع می شود و اگر در استقلال باقی بماند و فوتبالش در لیگ ایران ادامه داشته باشد می تواند برای تیم ملی نیز فوتبال بازی کند.

قطعا این بازیکن جوان فوتبال ایران موقعیت ها و شرایط زیادی پیش رویش قرار دارد و باید تمام فکر و ذهنش را در فوتبال ایران قرار دهد. در ادامه شما نظرتان درباره مهدی قائدی چیست؟ آیا او در استقلال باقی خواهد ماند؟ لطفا نظرات خود را کامنت نمایید.

mohamadnd
16 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *