ورزشی

مودریچ مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال

مودریچ مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال

مودریچ مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال: لوکیتالوکا مودریچ با پشت سر گذاشتن فرانس پوشکاش به مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید تبدیل شد.

مودریچ مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال

به گزارش وی سایت “ورزشی”، لوکا مودریچ در دقیقه 63 بازی مقابل سلتاویگو از بازی هفته دهم لالیگا، در رئال مادرید تاریخ ساز شد. او با 39 سال و 41 روز، مسن‌ترین بازیکنی است که پیراهن مادریدی‌ها رو پوشیده‌است.

رکوردی که به 21 نوامبر 1965 برمی‌گردد. در آن زمان ت فرانس پوشکاش آخرین بازی خود با پیراهن مادرید را با 39 سال و 36 روز سن انجام داد. با بازی دیشب مودریچ رکورد او را نیز شکست.

البته او همچنان این رکورد را افزایش خواهد داد. حداقل تا زمانی که این آخرین فصل او در مادرید باشد، او به 40 سالگی نیز خواهد رسید. اما با این حال مودریچ امشب به زمین نرفت تا رکورد بزند. بلکه در تلاش برا خلق یک کار بزرگ نیز در زمین بود.

در اواسط بازی سلتاویگو به گل تساوی رسید. آنچلوتی به دنبال راه حل به نیمکت نگاه کرد. مطابق معمول مثل همیشه اولین راه حل این ستاره کروات بود.

مودریچ در دقیقه 63 وارد زمین شد و پاس تماشایی او به وینیسیوس جونیور رسید. ستاره‌ی برزیلی نیز در موقعیت تک به تک در دقیقه 66 بازی را به تساوی بکشاند.

لوکیتا، کلید همیشگی رئال و آنچلوتی

لوکیتا، کلید همیشگی رئال و آنچلوتی

مودریچ بار دیگر در دیدار مقابل سلتاویگو ثابت کرد که یک بازیکن کلیدی برای رئال مادرید است. او بازیکنی است که فقط از 35 سالگی 204 بازی با پیراهن مادرید انجام داده است.

گفتنی است او در این مدت جضورش عناوین قابل توجهی هم به دست آورد. شش جام قهرمانی در چمپیونزلیگ از افتخارات بزرگ حرفه‌ای پربار او است.

خروج از نسخه موبایل