موضع من سیتی در مورد فروش ادرسون؛ ادرسون به عربستان می‌رود؟

ادرسون یک هدف نقل و انتقالات است. زیرا لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی در حال برنامه‌ریزی برای سرمایه‌گذاری و توسعه بیشتر است. لیگ عربستان به دنبال ادرسون است. اما موضع من سیتی در مورد فروش ادرسون چیست؟

خلاصه خبر

برزیلی هفت سال در منچسترسیتی سپری کرده و دو سال دیگر از قراردادش باقیمانده است.

سیتی همیشه گفته‌است که در مقابل بازیکنانی که خواهان رفتن هستند، نمی‌ایستد.

اگر این برزیلی بخواهد چالش جدیدی را دنبال کند، منچسترسیتی مانع خروج ادرسون در تابستان امسال به عربستان سعودی نخواهد شد.

موضع من سیتی در مورد فروش ادرسون

به گزارش ورزشی، این بازیکن 30 ساله یکشنبه گذشته در حالی که سیتی چالش آرسنال را در آخرین روز فصل پشت سر گذاشت، ششمین عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر را بالای سر برد، اگرچه او پس از شکستگی، از کنار زمین تماشای پیروزی 3-1 مقابل وستهم یونایتد بود.

ادرسون اکنون در هفت فصل حضورش در این باشگاه 17 جام را در سیتی کسب کرده است. او بهترین دروازه بان فیفا برای سال 2023 انتخاب شد. هم‌چنین سه جایزه متوالی دستکش طلایی لیگ برتر را بین سال های 2020 تا 2022 دریافت کرد.

خبر انتقال احتمالی به عربستان سعودی در ابتدای هفته منتشر شد. ظاهراً این علاقه از جده سرچشمه می گیرد، جایی که الاتحاد و الاهلی – دو باشگاهی که توسط PIF تامین مالی می شوند – می توانند در بازار به دنبال یک دروازه‌بان جدید باشند. آلیسون بکر از لیورپول نیز مورد توجه قرار گرفته است.

منابع تایید کرده‌اند که سیتی به دنبال فروش ادرسون نیست. چرا که دو سال از قراردادش باقی مانده است. اما احتمال جدایی او با شرایط مناسب را دارند. البته این موضعی است که آنها با بسیاری از بازیکنان تیم اصلی اتخاذ کرده‌اند.

این بازیکن برزیلی احتمالاً در خاورمیانه دستمزد قابل توجهی را به دست خواهد آورد. سیتی می‌تواند انتظار داشته باشد که برای شماره یک خود دستمزد مناسبی دریافت کند – پولی که برندگان هشت دوره لیگ برتر احتمالاً به جای تمدید با دروازه‌بان 31 ساله، برای جذب یک دروازه بان جدید سرمایه گذاری می‌کنند.

با این حال، هنوز هیچ پیشنهادی به سیتی ارائه نشده است. و همچنین عربستان به اردوی بازیکن در مورد شرایط شخصی نزدیک نشده‌است. اما انتظار می‌رود که نقل و انتقالات نام‌های بزرگ بیشتری در تابستان امسال تکمیل شود. زیرا لیگ حرفه‌ای عربستان به دنبال ارتقای بیشتر شهرت خود است. معامله‌گران در حال هدف قرار دادن نیم دوجین امضای خیمه شب بازی از لیستی از حدود 20 گزینه هستند.

مصدومیت، گریبان گیر ادرسون

در کوتاه مدت، ادرسون باید ناامیدی ناشی از از دست دادن تیم برزیل برای کوپا آمریکا را پشت سر بگذارد. غیبت اجباری که نتیجه مستقیم مصدومیت صورت او است. این ضربه آخرین شکست برای دروازه بان سابق بنفیکا است که در ماه مارس پس از مصدومیت از ناحیه ران در آنفیلد، یک ماه بازی را از دست داد. همچنین در جریان پیروزی 2-0 سیتی مقابل ناتینگهام فارست در آوریل، در نیمه دوم بازی کنار رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *