نیمار از مصدومیت بازگشت

فوق ستاره‌ی فوتبال نیمار از مصدومیت بازگشت. نیمار در سالیان اخیر به دلیل مصدومیت روزهای زیادی را از میادین فوتبال دور بوده است. حالا او بازگشته است و می‌گوید: فوتبال بازی نکنم می‌میرم. نیمار، مهاجم الهلال عربستان، در یک مستند از لحظات سختی که پس از مصدومیت تجربه کرد، صحبت کرد.

نیمار از مصدومیت بازگشت

به گزارش وب سایت ورزشی، طرفداران الهلال از بازگشت ستاره برزیلی با میادین بسیار خوشحال هستند. این فوتبالیست برزیلی حدود یک سال پیش از ناحیه‌ی زانو دچار مصدومیت شدیدی شد. او پس از مدت کوتاهی حضور در الهلال مجبور شد زمان زیادی دور باشد. حالا او دوران سخت را پشت سر گذاشته است. در فصل جدید لیگ عربستان و نخبگان آسیا او در انتظار بازگشتش به میادین است.

بازیکن الهلال در مستند با اِن‌آر اسپورت درباره مصدومیتی که او را 12 ماه از زمین بازی دور نگه داشته، صحبت کرد. در تیزر این مستند او درباره لحظه مصدومیت‌ خود گفت: “درد خیلی زیاد داشتم. مشخص بود که آسیب‌دیدگی جدی است.”

با این حال، این مهاجم در طول روند ریکاوری طولانی خود با هدف حضوری دوباره و قدرتمند‌تر، هرگز تسلیم شرایط نشد.

 او درباره روحیه‌اش برای بازگشت گفت: “فوتبال بازی کردن را بیش از هر چیزی در زندگی‌ام دوست دارم‌. من هر روز رنج بسیاری را تحمل می‌کنم. چرا که نمی‌توانم فوتبال بازی کنم. هیچ چیز به اندازه فوتبال بازی نکردن برایم عذاب‌آور نیست.”

هواداران الهلال هیجان‌زده برای بازگشت نیمار

هواداران الهلال هیجان‌زده برای بازگشت نیمار

جدیدترین حرف‌های ستاره برزیلی نشان دهنده رشته‌ای از امید و هیجان در مورد سطح و فرمی است که می‌خواهد دوباره از فوتبال لذت ببرد.

نیمار گفت: “مهم‌ترین افراد زندگی من، دوستانم، خانواده و فوتبال هستند. هر بار که مصدوم می‌شوم برمی‌گردم. اما من در نیمه راه چیزی را رها نمی‌کنم و تسلیم نخواهم شد.”

Pooria
20 اکتبر 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *