هت تریک مهدی طارمی در پورتو

هت تریک مهدی طارمی در پورتو –  طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو، دیشب کولاک کرد و در بازی تیم پورتو مقابل آروکا سه گل توانست به نفع پورتو بدست بیاورد.

بعد از یک مدت طولانی وقفه برای اولین بار در جام جهانی زمستانی، تیم های باشگاهی پورتو و آروکا در لیگ برتر در روز چهارشنبه در ورزشگاه دو دراگائو به میدان رفتند.

حتما بخوانید: بیوگرافی مهدی طارمی مهاجم پورتو | زندگی شخصی+افتخارات+حواشی+ازدواج+خانواده

هت تریک مهدی طارمی در پورتو

مهدی طارمی شب فوق العاده ای رو گذراند و با کسب سه گل هت تریک کرد. البته یکی از گل های تیم پورتو نیز میتوانست به نام مهدی طارمی بازیکن باشد، اما این گل به نفع او ثبت نشد.

هت تریک مهدی طارمی در پورتو
هت تریک مهدی طارمی در پورتو

دست آورد مهدی طارمی در بازی دیشب

تیم پورتو این بازی را خیلی زود نتیجه بازی را با بدست آوردن یک گل آن هم در کمتر از یک دقیقه بعد از یک توپ ربایی عالی در میانه میدان. پاس دیدنی مهدی طارمی به ورون رسید. و این بازیکن با یک سر توپ در عرض، مدافع آروکا را از جریان بازی خارج کرد. و ضربه فنی و بغل پای او به گوشه دروازه را دروازه بان این تیم یعنی ژوائو والیدو توپ را مهار کرد. که توپ ارتفاع گرفت و وارد دروازه شد. و همین باعث شد تیم پورتو در همان لحظه در دقایق اول از حریف پیش بیفتد.

در ثانیه 18 بازی گل اول و دقیقه 18 هم گل دوم به ثمر رسید. مهدی طارمی با یک موقعیت شناسی ویژه گل دوم را به ثمر رساند. و روی حرکتی که از سمت چپ توسط گالنو شروع شده بود، پاس این بازیکن برزیلی به طارمی رسید.

ولی او با حرکتی هوشمندانه، توپ را رها کرد تا به ورون برسد. طارمی همزمان با حرکت زیبایی که انجام داده بود. به سمت دروازه آروکا دوید و ورون نیز با یک پاس تک ضرب ، طارمی را صاحب موقعیت کرد. و طارمی هم توانست با یک بغل پا، گل دوم را به نفع پورتو ثبت کند.

طارمی در آخرین بازی تیم پورتو در سال 2022، دست از عالی بودن برنداشت و در دقیقه 34، گل سوم را روی یک پاس گلی بلند به ثمر رساند و از او سد مدافع مستقیمش عبور کرد و در یک موقعیت تک به تک، با ایگناسیو آرو آباره نا، دروازه بان آروکا، به راحتی گل سوم را وارد دروازه حریف کرد تا اختلاف به عدد سه برسد.

پیشرفت پورتو

پورتو به تلاش برای قهرمانی در تاکا دا لیگا ازش ادامه می دهد. و در دیدار مرحله یک چهارم نهایی خود در تاریخ 15 دسامبر توانست در بازی با تیم گیل ویسنته نتیجه بازی را 2-0 به نفع خودش تمام کند و پیروز این مسابقه شد.

پورتو تا همین لحظه پیشرفت عالی داشته و نتایج عالی توانسته بدست بیاورد.

در بازی قبلی شان با تیم ویزلا توانستند نتیجه بازی را 4-0 به نفع تیم شان به پایان برسانند.

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

sajjad
29 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *