واکنش کوین دی‌بروینه به پیشنهاد عربستان صعودی

کوین دی‌بروینه از باشگاه‌های عربستان صعودی پیشنهاد دارد. واکنش کوین دی‌بروینه به پیشنهاد عربستان صعودی در نوع خود جالب است.

خلاصه خبر

دی بروینه یکی از اهداف اصلی تیم‌های لیگ برتر عربستان در تابستان امسال است.

هافبک منچسترسیتی به آخرین سال قراردادش نزدیک شده‌است.

درها برای انتقال آینده به عربستان سعودی باز است.

واکنش کوین دی‌بروینه به پیشنهاد عربستان صعودی

به گزارش ورزشی، کوین دی‌بروینه اعتراف کرده است که با نزدیک شدن به پایان دوران حرفه‌ای خود در منچسترسیتی، ثروت‌های پیشنهادی در عربستان سعودی ممکن است آنقدر زیاد باشد که نتوان آن را رد کرد. این هافبک که در ماه ژوئن 33 ساله می‌شود. او به آخرین سال قراردادش با سیتی نزدیک می‌شود. دی‌بروینه یکی از اولویت های تیم‌های لیگ برتر عربستان در کنار محمد صلاح، وینگر لیورپول است.

دی بروین در صحبت با Het Laatste Nieuws اعتراف کرد که همین الان هم به زندگی پس از سیتی فکر می‌کند. او گفت که قبلاً از همسرش، میشل، اجازه گرفته تا خانواده را به خارج از کشور ببرد.

دی‌بروینه توضیح داد: «برای میشل، یک ماجراجویی جدید و عجیب و غریب مشکلی ندارد. «اینها مکالماتی هستند که همیشه در خانه با هم داریم.»

“هنوز یک سال از قراردادم باقی مانده‌است. بنابراین باید به این فکر کنم که چه اتفاقی می‌افتد. فرزند بزرگ من اکنون هشت ساله است. او چیزی جز انگلیس نمی‌داند. همچنین می‌پرسد که تا چه زمانی برای سیتی بازی خواهم کرد. زمانش که برسد، مجبوریم یک جور به او بفهمانیم.”

دی‌بروینه و احتمال انتقال به عربستان

دی‌بروینه و احتمال انتقال به عربستان

دی بروینه به طور خاص در مورد علاقه عربستان سعودی مورد پرسش قرار گرفت. او اذعان کرد: “در سن من، شما باید نسبت به همه‌چیز آماده باشید. در مورد پول‌های باورنکردنی صحبت می‌کنید. اما ممکن است پایان دوران حرفه‌ای من باشد. گاهی اوقات باید به این مسائل هم فکر کنید. اگر من دو سال در آنجا بازی کنم، می‌توانم مبلغ باورنکردنی به دست بیاورم. قبل از آن. 15 سال باید فوتبال بازی می کردم و شاید هنوز به این میزان هم نرسم.

“شما باید همیشه به قدم بعدی فکر کنید. اما در حال حاضر من مجبور نیستم در مورد آن فکر کنم.”

سیتی امیدوار است دی بروینه را با قراردادی جدید منعقد کند و پپ گواردیولا، سرمربی بلژیکی، حتی از بازیکن بلژیکی خواسته است تا پایان دوران حرفه‌ای خود بماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *