وضعیت بد ورزشگاه آزادی برای بازی‌های آسیایی

در آسیا همه نگران وضعیت ورزشگاه‌آزادی هستند! وضعیت بد ورزشگاه آزادی آسیا را تا حدودی برای میزبانی در این ورزشگاه نگران کرده‌است.

وضعیت بد ورزشگاه آزادی برای بازی‌های آسیایی

حسین بادامکی می‌گوید مسئولان کنفدراسیون آسیان نگران و پیگیر وضعیت ورزشگاه اول ایران هستند.

به گزارش “ورزشی“، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس پس از قرعه‌کشی لیگ نخبگان می‌گوید پیش از قرعه‌کشی هم مسجل بود که قدرت‌های برتر آسیا در یک گروه قرار می‌گیرند. بازی‌های خوب و هیجان برانگیزی را خواهیم داشت. ولی جالب این که همه در آسیا نگران وضعیت ورزشگاه آزادی هستند..

حسین بادامکی در پایان مراسم قرعه‌کشی لیگ نخبگان آسیا گفت: اتفاق غافلگیرانه‌ای نیفتاد. پیش از قرعه‌کشی هم مشخص بود که قرار است با برابر بهترین‌ها قرار بگیریم. پرسپولیس تیم بزرگ و سرشناسی است. ما در ادوار قبلی نشان دادیم که مثل آتش زیر خاکستریم. حریفان هم از ما واهمه دارند. چیزی برای غافلگیری نیست. این لیگ نخبه‌های فوتبال آسیا است. بنابراین تیم‌های بزرگ و مدعی رو به روی هم قرار می‌گیرند.

پرسش آسیایی‌ها پیرامون شرایط میزبانی ایران

وی درباره مسائل مطرح شده طی جلسات کاری در کوالالامپور ادامه داد: مسئولان کنفدراسیون بسیار دغدغه وضعیت ورزشگاه و توانایی میزبانی فوتبال ایران را دارند. درباره‌ی شرایط ورزشگاه از مال سوال کردند. وضعیت ورزشگاه برای آن‌ها حائز اهمیت بود. البته این مسئله در کنترل بخش‌های دیگری است که حتما نهایت تلاش خود را خواهند کرد.

Pooria
16 آگوست 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *