پاریس سن ژرمن علاقمند به برناردو سیلوا

برناردو سیلوا در آستانه‌ی خروج از منچسترسیتی قرار دارد. بارسلونا و پاریس سن ژرمن علاقمند به برناردو سیلوا هستند.

خلاصه خبر

سیلوا اخیرا برای ششمین بار با منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر شد.

این بازیکن 29 ساله دو سال از قرارداد استادیوم اتحاد باقی مانده‌است.

بند آزادسازی 50 میلیون پوندی تابستان آینده فعال می‌شود. پاریس سن ژرمن ممکن است تلاش کند که فوراً حرکت کند.

پاریس سن ژرمن علاقمند به برناردو سیلوا

پاری سسن ژرمن همچنان علاقه زیادی به جذب برناردو سیلوا، هافبک منچسترسیتی دارد. این تیم می‌تواند تابستان امسال او را از قهرمان لیگ برتر دور کند.

این بازیکن 29 ساله در کمک به سیتی برای حفظ تاج قهرمانی خود در لیگ برتر برای چهارمین سال متوالی نقش مهمی داشت. این ششمین باری است که سیلوا در هفت فصل حضور در این باشگاه این عنوان را به دست می‌آورد.

این هافبک تهاجمی درجه یک، به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان شناخته می‌شود. او در تیمی در کنار کوین دی بروینه و فیل فودن به خوبی می‌درخشد. اما در بهترین بخش از سه سال اخیر با جدایی از استادیوم اتحاد ارتباط داده می‌شود.

بارسلونا طرفداران طولانی مدت سیلوا است. اما هرگز در موقعیت مالی آنقدر قوی نبوده که بتواند پیشنهاد بدهد. در حالی که پاریس سن ژرمن نیز مدتی است که از استعدادهای این بازیکن پرتغالی به نیکی یاد کرده‌است. در پنجره‌های قبلی، منچسترسیتی سیلوا را نزدیک به 80 میلیون پوند ارزیابی کرده بود و تمایلی به فروش نداشت.

سیلوا در آگوست سال گذشته قرارداد خود را تا ژوئن 2026 تمدید کرد که شامل بند آزادسازی 50 میلیون پوندی است که سال آینده فعال خواهد شد. اما او همچنان یک هدف کلیدی برای پاریس سن ژرمن است که خود را برای زندگی پس از کیلیان امباپه آماده می‌کند.

پاریس سن ژرمن به دنبال بازسازی

پاریس سن ژرمن به دنبال بازسازی

ورزشی متوجه شد که پاریس سن ژرمن، بودجه قابل توجهی برای خرج کردن در این تابستان دارد.- جدایی امباپه 225 میلیون یورو آزاد خواهد کرد. از جمله پاداش های وفاداری که باشگاه می‌تواند دوباره تخصیص دهد ( به علاوه دستمزدها، مالیات ها و تامین اجتماعی ذخیره شده). این باشگاه قصد دارد تیم خود را در ادامه تلاش خود برای اولین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بازسازی کند.

یک بازیکن تمام عیار، هافبک مرکزی – نقش‌هایی که سیلوا به اندازه کافی آن را ایفا می‌کند – مهاجم و یک مدافع میانی چهار منطقه اولویت‌دار تیم لوئیز انریکه هستند.

اینکه آیا می‌توان سیلوا را متقاعد کرد که  سیتی را ترک کند یا نه؟ در حالی که احتمالاً پیشنهادی حداقل 75 میلیون یورویی (63.8 میلیون پوند) برای برنده‌های هشت دوره لیگ برتر برای فروش احتمالی لازم است. اما پپ هم مخالف با رفتن او نیست.

پاریس سن ژرمن احتمال انتقال برونو گیمارش از نیوکاسل یونایتد را رد کرده‌است. آنها مطمئناً هیچ پیشرفتی در تعقیب رویایی خود برای گاوی نخواهند داشت. بازیکن دیگری که علاقه زیادی به او داشتند. اما بارسایی او، نوجوان را کاپیتان آینده این باشگاه می‌دانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *