پاسخ آنچلوتی به پیشنهاد بزرگ عربستان؛ تیم آینده‌ی آنچلوتی مشخص شد

داویده آنچلوتی، پسر و دستیار کارلتو، سرمربی رئال مادرید، از پاسخ آنچلوتی به پیشنهاد بزرگ عربستان گفت. عربستانی‌هایی که به حضور آنچلوتی همچنان امید دارند، با این حرف ناامید خواهند شد!

پاسخ آنچلوتی به پیشنهاد بزرگ عربستان

به گزارش «ورزشی»، عربستان سعودی پس از شروع تلاش‌هایش برای جذب ستاره‌ها و بزرگان فوتبال جهان، دست روی هر نام بزرگی می‌گذارد. و چه نامی در فوتبال بزرگ‌تر از کارلو آنچلوتی؟

امروز در اسپانیا ادعایی مطرح شد که نشان می‌دهد اگر عربستانی‌ها در جذب آنچلوتی شکست بخورند ، حداقل تلاش می‌کنند که به سراغ مربیان مشابه او بروند. بر اساس گزارش روزنامه آ اس، یک باشگاه ‏لیگ عربستان پیشنهادی بسیار بزرگ به داویده آنچلوتی پسر کارلو آنچلوتی ارائه کرده است. کسی که اکنون دستیار پدرش روی نیمکت رئال مادرید است. ‏

در این گزارش آمده است که داویده آنچلوتی پیشنهاد هنگفت باشگاه عربستانی را نپذیرفته است. به گفته آنها او قصد جدایی از پدر و رئال مادرید را ندارد.

سابقه‌ی داویده آنچلوتی روی نیمکت رئال مادرید

سابقه‌ی داویده آنچلوتی روی نیمکت رئال مادرید

داویده آنچلوتی در حال حاضر بعد پدرش، شخص دوم روی نیمکت تیم رئال مادرید است. او در ‏دوره اول حضور کارلتو در رئال نیز روی نیمکت این تیم بود. البته آن زمان نقش بالای کنونی را نداشت و فقط یکی از دستیارهای او بود. داویده در زمان حضور در ‏رئال مادرید یک قهرمانی در لالیگا و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است.

در انتهای فصل پیش نیز شایعاتی مبنی بر این که داویده قصد خروج از رئال مادرید و ترک پدرش را دارد مطرح شد. به این دلیل که برای اولین بار هدایت یک تیم به عنوان سرمربی و نفر اول کادر فنی را به دست بگیرد. ‏داویده آنچلوتی 34 ساله است و پس از سال‌ها حضور کنار پدرش، یکی از بهترین معلم‌ها و نیمکت رئال مادرید، یکی از بهترین باشگاه‌ها، قطعاً توانمندی لازم برای هدایت یک تیم را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *