پاسخ اتحادیه فوتبال انگلیس: علت اخراج دکلان رایس فاش شد

چند هفته‌ی پیش رایس در بازی برابر برایتون به طرز عجیبی اخراج شد. حالا با پاسخ اتحادیه فوتبال انگلیس علت اخراج دکلان رایس فاش شد.

علت اخراج دکلان رایس در بازی برابر برایتون

انتشار مکالمه داور مسابقه بین آرسنال و برایتون نشان داد علت ‏کارت قرمز جنجالی به دکلان رایس چه بوده‌است.  ‏به گزارش وبسایت “ورزشی“، قبل از فیفا دی سپتامبر بازی آرسنال و ‏برایتون در لیگ برتر انگلیس به خاطر یک تصمیم داوری جنجالی شد. ‏در شرایطی‌که برایتون تلاش می‌کرد بازی را سریع شروع کند رایس جلوی بازیکن حریف را گرفت. کریس کاوانا، داور بازی، کارت زرد دوم را برابر او گرفت.‏ بدین ترتیب رایس از بازی خارج شد.

آرسنالی‌ها از این تصمیم داور بسیار خشمگین شدند.  آن‌ها داور را علت اصلی ‏تساوی 1-1 تیم‌شان مقابل برایتون می‌دانستند. میکل آرتتا نیز از ‏تصمیم داور به شدت انتقاد کرد. او گفت در نیمه اول بازیکنان برایتون حرکات ‏مشابهی کردند. اما داور واکنشی نشان نداد.

افشای مکالمه‌ی داور بر سر اخراج رایس

افشای مکالمه‌ی داور بر سر اخراج رایس

امروز مکالمه داور و وی‌ای‌آر در آن صحنه منتشر شد تا مشخص شود ماجرا از چه قرار بوده است. در این فایل صوتی منتشر شده کریس ‏کاوانا، داور وسط، به وی‌ای‌آر و به دکلان رایس و بازیکنان حاضر در ‏زمین می‌گوید: “بازیکن برایتون قصد شروع مجدد دارد. دکلان ‏رایس توپ را ااز مقابل او دور می‌کند. چاره‌ای ندارم دوست من. به نظر من ‏کارت زرد دوم باید داده شود. چاره‌ای نداشتم. توپ را با پا زد و از او دور ‏کرد. ببین‌ اینجا می‌خواهد توپ را بزند. بله، کاملا واضح است. ‏دکلان، باید بروی بیرون. باید بروی بیرون. من هم دوست نداشتم ‏اخراج شود ولی توپ را دور کرد. متاسفم دکلان، باید اخراج شوی “. ‏

دکلان رایس که به دلیل آن اخراج، این هفته نتوانست در جریان ‏پیروزی 1-0 تیمش مقابل تاتنهام در دربی شمال لندن حضور داشته ‏باشد. اما او در دیدار مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان بازی خواهد کرد.

Pooria
18 سپتامبر 2024
برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *