پاسخ مدافع بارسلونا به پیشنهاد منچستریونایتد اعلام شد

منچستریونایتد، دیگر تیمی است که به شدت خواهان جذب رونالد آرائوخو است. حالا پاسخ مدافع بارسلونا به پیشنهاد منچستریونایتد مشخص شده است.

خلاصه

آرائوخو در دوران ژاوی خود را به عنوان یکی از بهترین مدافعان اروپا معرفی کرده است.

چندین تیم برتر به شدت دنبال مدافع اروگوئه‌ای هستند.

منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به دنبال یک مدافع بزرگ است.

پاسخ مدافع بارسلونا به پیشنهاد منچستریونایتد

به گزارش ورزشی، رونالد آرائوخو علیرغم علاقه منچستریونایتد ، برنامه‌ای برای ترک بارسلونا در ماه‌های آینده ندارد. این بازیکن 24 ساله در سال‌های اخیر خود را به عنوان یکی از بهترین مدافعان میانی اروپا تثبیت کرده است. استعدادیابانی از چندین تیم بزرگ پیشرفت او را از نزدیک دنبال کرده‌اند. گزارش ها در آلمان از بایرن مونیخ به عنوان اولین خواهان او در زمستان امسال نام بردند. همین رسانه ها نام یونایتد را به این لیست اضافه کردند.

در حالی که یونایتد از طرفداران آرائوخو است، اما در حال حاضر به دلایل متعددی بعید به نظر می‌رسد.

چرا که آرائوخو هم‌چنان بارسلونا را می‌خواهد. او می خواهد بماند و به همکاری با ژاوی ادامه دهد. مسئولان بارسا نیز تمایلی به پذیرفتن پیشنهادات ندارند و وضعیت او را به عنوان بازیکنی کلیدی برای تیم می شناسند. تمدید قرارداد او که تا سال 2026 اعتبار خواهد داشت، یک احتمال واقعی است.

انتظار نمی‌رود یونایتد در ماه جاری به دنبال یک مدافع میانی باشد. در حال حاضر، منچستر به دنبال مشخص کردن خروجی‌هاست. تنها در صورتی به مهاجم جدید توجه می شود که بتوان پول کافی آزاد کرد و هدف مناسب نیز پیدا شود.

هدف یونایتد در پنجره تابستانی احتمالا جذب یک مدافع جدید خواهد بود. اما آرائوخو به عنوان یک هدف دشوار برای یونایتد دیده می‌شود. منابع نزدیک به این وضعیت، احتمال جدایی از نیوکمپ را کم اهمیت جلوه داده اند.

مشکلات منچستریونایتد، بیشتر از یک یک دفاع میانی است

مشکلات منچستریونایتد، بیشتر از یک یک دفاع میانی است

قبل از اینکه یونایتد بتواند برنامه ریزی برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی را آغاز کند، موانع زیادی وجود دارد که باید بر آنها غلبه کرد. شیاطین سرخ همچنان در انتظار تکمیل نهایی خرید سهام سر جیم رتکلیف هستند. فقط در صورت تکمیل این مرحله، تصمیمات در مورد تیم جذب مسئول تجارت نقل و انتقالات یونایتد گرفته خواهد شد.

از سوی دیگر، یونایتد قبل از اینکه بخواهد به اهداف نخبه ای مانند آرائوخو رو کند، به برنامه‌ی بهتری برای لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا نیاز دارد. تیم اریک تن هاگ در جایگاه هفتم لیگ برتر ایستاده و با نبرد دشواری برای راهیابی به رقابت های برتر اروپا مواجه است.

اگر انتقال آرائوخو اینقدر پردرسر باشد، بعید است که منچستر او را دنبال کند. یونایتد قصد ندارد که اشتباهات فرنکی دیونگ را تکرار کند. دیونگ مانند آرائوخو علاقه‌ای به جدایی از بارسلونا نداشت.

به نظر می‌رسد منچستریونایتد مدام روی اهدافی که نمی‌توانند به آن‌ها دست یابند سرمایه‌گذاری می‌کند. این احتمالاً منجر به داستان‌های بی‌انتهای نقل و انتقالات طولانی‌مدت می‌شود. چنین اشتباهی فرصت را برای خریدها معقول‌تر و حتی بهتر، از تیم می‌گیرد.

Pooria
19 ژانویه 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *