پرسپولیس در انتظار بازگشت کاپیتان عالیشاه

امید عالیشاه بالاخره نرم‌دوی را شروع کرد. حالا باید منتظر تمرینات گروهی با تیم باشد. پرسپولیس در انتظار بازگشت کاپیتان عالیشاه است. جای خالی این بازیکن در ترکیب حس می‌شود.

پرسپولیس در انتظار بازگشت کاپیتان عالیشاه است

به گزارش “ورزشی“، امید عالیشاه کاپیتان سرخ‌پوشان در تمرینات آماده‌سازی پیش‌فصل دچار مصدومیت شکستگی انگشت شده‌بود. او اکنون از روز جمعه نرم‌دوی را در تمرینات پرسپولیس شروع کرده‌است. هواداران این تیم امیدوارند او بتواند مقابل فولاد حتی برای زمان کمی بازی کند.

پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر در یادگار امام مقابل تراکتور به دشواری زیاد خورد. و به سختی از شکست فرار کرد. پرسپولیس در جریان بازی با این تیم برای خلق موقعیت گل به چالش خورده‌بود. و تنها موقعیت گلزنی این تیم را ایوب العملود وارد دروازه بیرانوند کرد. همین گل برای تساوی کافی بود.

عالیشاه فصل گذشته از بازیکنان اصلی پرسپولیس به حساب می‌آمد. این بازیکن در پست مهاجم کاذب در ترکیب این تیم بازی می‌کرد. عالیشاه حالا در دو هفته ابتدایی لیگ برتر از شرایط مسابقه به دور بوده‌است. از سوی دیگر نیز پرسپولیس نیز در این دو هفته موفق نشد پیروزی کسب کند.

زمان بازگشت عالیشاه

زمان بازگشت عالیشاه

حالا پرسپولیس در هفته آینده بازی حساسی مقابل فولاد دارد. این در حالی است سرمربی سرخ‌پوشان سروش رفیعی را هم بخاطر محرومیت به دلیل اخراج برای این بازی در اختیار ندارد. بازگشت امید عالیشاه می‌تواند خبری خوبی برای کادر فنی پرسپولیس و هواداران این تیم باشد.

حال باید دید کاپیتان سرخ‌ها که چند هفته‌ای تمرینات اختصاصی‌اش را دنبال می‌کرده، می‌تواند خود را در بازه زمانی هفت روزه برای دیدار پرسپولیس با فولاد آماده کند یا خیر. بدون شک حضور او پس از دو هفته که پرسپولیس به پیروزی‌ دست نیافته، حتی برای دقایقی هم باارزش خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *