پسر رونالدینیو در لیگ برتر انگلیس!

پسر رونالدینیو به باشگاه غیرمنتظره چمپیونشیپ پیوست. ژائو مندس پسر رونالدینیو در لیگ برتر انگلیس بازی خواهد کرد؟

خلاصه خبر

پسر رونالدینیو به برنلی پیوست.

ژائو مندس قبلا در لاماسیا بارسلونا حضور داشت.

وینگر قراردادی دو ساله با تورف مور امضا کرده است.

پسر رونالدینیو در لیگ برتر انگلیس

برنلی پس از جدایی او از بارسلونا، با به خدمت گرفتن پسر رونالدینیو، بهترین بازیکن سال فیفا در سال‌های دور، یک بمب نقل و انتقالاتی را منفجر کرده‌است.

تصویری از ژائو مندز در حالی که پیراهن برنلی را در دست دارد در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. در تصویری دیگر او را در حال امضای قرارداد می‌بینیم.  گزارش هایی مبنی بر توافق او برای قراردادی دو ساله با تورف مور منتشر شد.

این وینگر توسط بارسلونا جذب شد. در اوایل سال 2023 به لاماسیا پیوست. او حتی قبلاً در بخش جوانان تعدادی از باشگاه‌های برزیل از جمله فلامنگو، واسکودوگاما و کروزیرو بازی کرده‌بود.

حالا تابستان امسال به تیم دیگری می‌رود.

مندز در ماه فوریه ۱۹ ساله شد. اما تا به امروز هنوز در تیم اصلی خود حضور نداشته است. اگرچه اشاره شده است که او گهگاه در بارسلونا با بزرگسالان تمرین می‌کرد.

وارث فوتبال پدر؟

وارث فوتبال پدر؟

این بازیکن پسر رونالدینیو و جاناینا مندس است. این زوج زمانی با هم آشنا شدند که جاناینا یک رقاص در برنامه تلویزیونی برزیلی Domingao do Faustao بود . پسر آنها در سال 2005 در ریودوژانیرو به دنیا آمد.

مندز در اوایل سال 2019 با نایک قرارداد امضا کرد. برندها امیدوار بودند که او هدیه فوتبالی پدرش را به ارث ببرد. در حالی که او قلم را روی کاغذ می گذاشت، پدر و مادر هر دو حضور داشتند.

باید دید او چه نقشی در برنلی خواهد داشت . بازیکنان برزیلی فعلی ویتینیو و لوکاس پیرس حداقل باید روند حل و فصل را کمی کمتر از یک شوک فرهنگی کنند.

اسکات پارکر پس از اینکه سرمربی بلژیکی در پایان فصل گذشته توسط بایرن مونیخ مورد سوء استفاده قرار گرفت، جانشین وینسنت کمپانی شد . برنلی دوباره به چمپیونشیپ بازگشته است. آن‌ها امیدوارند آخرین حضور آنها در دسته دوم کوتاه باشد. چرا که هدف آن صعود به لیگ برتر باشد.

Pooria
16 آگوست 2024
برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *