پنج بازیکن موردعلاقه بارسلونا در یورو 2024

بارسلونا پس از واگذاری قهرمانی لالیگا به رئال مادرید به دنبال تقویت تیم خود است. حالا پنج بازیکن موردعلاقه بارسلونا در یورو 2024 آماده‌ی درخشش‌اند.

خلاصه خبر

موانع مالی بزرگ می‌تواند کار نقل و انتقالات بارسا را ​​پیچیده کند.

اهداف بالقوه زیادی در یورو 2024 در عمل خواهند بود.

مصائب بارسلونا در خرید جدید

به گزارش ورزشی، خوان لاپورتا ممکن است ادعای ژاوی مبنی بر اینکه بارسلونا برای رقابت با رئال مادرید به چند خرید جدید نیاز دارد را خیلی نپسندیده باشد. اما حرف ژاوی کاملا قابل دفاع است.

یک فصل سخت، بارسلونا را به حالت یک پله بالاتر از بحران بازگردانده‌است. مسائل مالی انبوه آنها به سختی به کارها اضافه کرده‌است. هانسی فلیک به خریدهای جدید نیاز دارد، اما قبل از اینکه امکان‌پذیر شود، کارهای زیادی باید انجام شود.

پنج بازیکن موردعلاقه بارسلونا در یورو 2024

  1. جاشوا کیمیچ

جاشوا کیمیچ

کشور: آلمان

پست: هافبک

بارسلونا در این تابستان به چانه زنی نیاز دارد. یکی از جذاب ترین آنها در بازار جاشوا کیمیخ از بایرن مونیخ است.

کیمیچ با رفتن به آخرین سال قراردادش، می‌تواند با هزینه‌ای ناچیز در دسترس باشد. با توجه به محدودیت‌های مالی، این معامله‌ای است که بارسلونا باید آن را بقاپد.

ورود هانسی فلیک، سرمربی سابق آلمان و بایرن به نیوکمپ در تابستان امسال می تواند تیم لالیگا را برای این لالیگا تقویت کند.

  1. میکل مرینو

کشور: اسپانیا

پست: هافبک

گزارش ها حاکی از آن است که میکل مرینو یکی دیگر از اهداف بالقوه بارسا است. زیرا هافبک رئال سوسیداد نیز در حال اتمام قرارداد خود است.

مرینو اخیراً در فصل 2023/24 یک نمایش واقعی برای سوسیداد به نمایش گذاشته‌است. او امیدوار است آن را در یورو 2024 بزرگ تکرار کند. جایی که تعدادی از پیشاهنگان احتمالاً عملکردهای او را دنبال خواهند کرد.

هم تیمی مارتین زوبیمندی خیلی گران قیمت است. اما بارسا ممکن است بتواند راهی برای تضمین امضای مرینو پیدا کند.

  1. آیوزه پرز

آیوزه پرز

کشور: اسپانیا

موقعیت: وینگر

با نزدیک شدن به تولد 31 سالگی خود، آیوزه پرز، مهاجم سابق نیوکاسل یونایتد و لسترسیتی ممکن است به تازگی از تاثیرگذارترین فصل فردی دوران حرفه ای خود لذت برده باشد.

در بازگشت به لالیگا با رئال بتیس، پرز 9 گل به ثمر رساند و برای اولین بار به تیم اسپانیا دعوت شد و شایعات نقل و انتقالات دوباره شروع به چرخش کرده‌است.

با توجه به اینکه شایعات حاکی از آن است که قرارداد پرز با بند آزادسازی تنها 4 میلیون یورو همراه است. این همان قراردادی است که بارسا نباید از دست بدهد.

  1. آمادو اونانا

کشور: بلژیک

پست: هافبک

آمادو اونانا صحبت‌های زیادی را برای حضور در یورو 2024 انجام داده‌است. او می‌خواهد نشان دهد که برای درخشش آمده‌است. او می‌خواد تیم‌ها را متقاعد کند که او را جذب کنند.

بارسلونا طرفداران طولانی مدت این بازیکن 22 ساله است. اما اگر بخواهد راهی برای مطابقت با قیمت 60 میلیون یورویی شایعه شده اورتون پیدا کند، باید بسیار سخت کار کند. بارسلونا باید او را در یورو به دقت در نظر بگیرند. باید دید که آیااو ارزش این ریخت و پاش را دارد یا خیر؟

بازیکنانی مانند آرسنال و چلسی نیز با اونانا در ارتباط بوده‌اند و با توجه به اینکه هر یک از دو طرف چقدر می‌توانند بارسلونا را در یک نبرد مالی شکست دهند، تیم لالیگا باید مطمئن باشد که او مردی است برای این کار اگر می‌خواهد او را در خارج از کشور جذب کند.

  1. نیکو ویلیامز

نیکو ویلیامز

کشور: اسپانیا

پست: وینگر

به هر حال، بارسلونا نیازی به یادآوری کیفیت نیکو ویلیامز ندارد. او مرتباً به عنوان یک هدف اصلی برای غول های کاتالونیایی معرفی می شود.

بند آزادسازی 50 میلیون یورویی برای بارسلونا زیاد است. اما خارج از محدوده احتمالی بارسلونا نیست.

مانند اونانا، هزینه این معامله برای بارسلونا بسیار زیاد است. نمی‌توان مطمئن بود که او مرد مناسبی است یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *