پیشنهاد وحشتناک عربستان به وینیسیوس

پیشنهاد عربستان وینی را وسوسه کرد. پیشنهاد وحشتناک عربستان به وینیسیوس کمی هواداران رئال مادرید را از آینده‌ی او نگران کرده‌است. وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، تصمیم‌گیری در مورد آینده خود را هنوز اعلام نکرده‌است.

پیشنهاد وحشتناک عربستان به وینیسیوس

به گزارش “ورزشی“، وینیسیوس جونیور پس از پیشنهاد بزرگ عربستان تا پایان فصل منتظر می‌ماند. سپس تصمیم خود را اعلام می‌کند.

وینیسیوس شاهد یک پیشنهاد هنگفت 350 میلیون یورویی از لیگ حرفه‌ای عربستان است. پیشنهادی که بلافاصله توسط این بازیکن 24 ساله رد نشد. همین موضوع گمانه‌زنی‌هایی ایجاد کرده‌است.

این ستاره برزیلی فصل فوق‌العاده‌ای سپری کرده‌است. فصلی که شاید به اولین جایزه توپ طلای او ختم شود. او اگر تصمیم به ترک اسپانیا بگیرد، پول غیرقابل تصوری با خود خواهد برد.

ایجنت‌های وینیسیوس به رئال مادرید گفته‌اند که او هنوز تصمیم نگرفته‌است. قرارداد او در سال 2027 به پایان می‌رسد. این بازیکن هنوز به زمان بیش‌تری احتیاج دارد.

طبق گزارش ای‌اِس‌پی‌اِن، وینگر برزیلی تا پایان فصل منتظر می‌ماند تا تصمیم بگیرد آیا به عربستان برود یا خیر. در صورت پذیرفتن این پیشنهاد وینیسیوس به پردرآمدترین ورزشکار جهان تبدیل می‌شود.

برنامه‌ی عربستان برای وینی

برنامه‌ی عربستان برای وینی

برنامه عربستانی‌ها این است که وینیسیوس برای الاهلی بازی کند. الاهلی فصل قبل در لیگ برتر عربستان سوم شد. او همچنین پیش از جام جهانی 2034، سفیر این کشور خواهد بود.

بند فسخ وینیسیوس یک میلیارد یورو ارزش دارد. الاهلی شاید به دنبال این باشد که در تابستان بعدی که قیمت این بازیکن کاهش پیدا می‌‌کند دوباره برای او تلاش کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *