پیش بینی رونالدو درباره قهرمان چمپیونزلیگ در این فصل

پیش بینی رونالدو درباره قهرمان چمپیونزلیگ در این فصل پس از دریافت جوایز گلوب ساکر در شب گذشته خبرساز شد. مهاجم 38 ساله جوایز متعددی را دریافت کرد.

پیش بینی رونالدو درباره قهرمان چمپیونزلیگ در این فصل

به گزارش ورزشی، رونالدو در مراسم جوایز گلوب ساکر روز جمعه جوایز متعددی را دریافت کرد. مهاجم پرتغالی نظرش را درباره فوتبال امروز در اروپا به اشتراک می‌گذارد. این بازیکن 38 ساله بیشتر از ارلینگ هالند در سال 2023 گلزنی کرد.

کریستیانو رونالدو از میان منچسترسیتی، بایرن مونیخ یا رئال مادرید، یکی تیم را قهرمان قطعی این فصل چمپیونزلیگ می‌داند.

مهاجم 38 ساله النصر در مراسم جوایز گلوب ساکر روز جمعه حضور داشت. او در این مراسم جوایز بهترین بازیکن سال، بهترین گلزن و بهترین بازیکن خاورمیانه را از آن خود کرد.

زمانی که رونالدو جوایز خود را دریافت کرد، سوالاتی از سمت حاضران مطرح شد و از او خواسته شد تا نظر خود را در مورد رقابت این فصل لیگ قهرمانان اروپا بیان کند.

او در این باره گفت : منچسترسیتی بالاخره قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، آنها حتی دو سال پیش هم شایسته آن بودند. من دوست دارم نحوه بازی آنها را تماشا کنم. آنها شانس خوبی برای قهرمانی دوباره لیگ قهرمانان دارند.

سیتی همیشه در صدر مدعیان قهرمانی است. البته همیشه باشگاه‌های یکسانی مدعی هستند. بایرن مونیخ، رئال مادرید و منچسترسیتی.

رونالدو، بهترین گلزن سال 2023

رونالدو، بهترین گلزن سال 2023

 

جایزه بهترین گلزن رونالدو پس از آن به دست آمد که او در سال 2023 بیش از هر بازیکن مرد دیگری در سطح فوتبال جهان به گل رسید. این مهاجم کهنه کار سال گذشته 54 گل برای النصر و پرتغال به ثمر رساند که دو گل جلوتر از هری کین و کیلیان امباپه بود. او با ارلینگ هالند از منچسترسیتی چهار گل فاصله داشت.

او افزود: «من بهترین گلزن این فصل بودم، تصور کنید بازیکنان جوانی مانند هالند را شکست دادم. من به آن افتخار می کنم و تقریباً 39 سال دارم. من دوست دارم وقتی مردم دوباره به من شک کنند و بعد موفق می شوم. انتقاد روی من تأثیر نمی گذارد.»

النصر رونالدو در حال حاضر با هفت امتیاز کمتر از الهلال صدرنشین در رده دوم جدول لیگ برتر عربستان قرار دارد. تیمی که ترکیب آن شامل روبن نئوس، سرگی میلینکوویچ ساویچ، مالکوم، الکساندر میتروویچ، رنان لودی، کالیدو کولیبالی، بونو و نیمار وینگر مصدوم است.

Pooria
20 ژانویه 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *