چرا بایرن مونیخ به سراغ کمپانی رفت؟

چرا بایرن مونیخ به سراغ کمپانی رفت؟ در این پست 4 دلیل برای اعتماد بایرن به وینسنت کمپانی را بررسی کرده‌ایم. کمپانی اکنون برای تصاحب آلیانز آرنا گزینه اول است.

خلاصه خبر

انتصاب احتمالی این بازیکن بلژیکی باعث شگفتی هواداران بایرن شده‌است.

برنلی تحت هدایت کمپانی صعود کرد. اما به سرعت از لیگ برتر سقوط کرد.

بایرن مونیخ قصد دارد وینسنت کمپانی، سرمربی اخیر برنلی را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کند.

چرا بایرن مونیخ به سراغ کمپانی رفت؟

چرا بایرن مونیخ به سراغ کمپانی رفت؟

به گزارش ورزشی، به همان اندازه که به نظر می رسد گیج کننده است. مدافع سابق منچستر سیتی یک فصل وحشتناک 2023/24 را به عنوان سرمربی برنلی پشت سر گذاشت. او در 24 بازی لیگ برتر شکست خورد تا به سرعت به چمپیونشیپ سقوط کند.

پس چرا بایرن مونیخ او را برای مربی‌گری خواستهاست؟

 بقیه کار را قبول نکردند

ژابی آلونسو، راجر اشمیت، روبرتو دی زربی، جولیان ناگلزمن، رالف رانگنیک، یواخیم لو.

این لیستی از مربیانی است که شانس جایگزینی توماس توخل در بایرن مونیخ را در فصل 2024/25 بوندسلیگا رد کرده‌اند.

وینسنت کمپانی ظاهرا تنها فردی در جهان بود که خواهان پست بایرن بود. بنابراین، به طور پیش فرض، او آن را دریافت می‌کند.

نگاهی به آینده

بنابراین با توجه به اینکه هر مدیر ارشدی یا در دسترس نیست یا نمی‌خواهد در سال 2024 این پست را به عهده بگیرد، این مورد وجود دارد که بایرن قبل از یورگن کلوپ که احتمالاً در سال 2025 به بازار می‌آید، انتصاب یک مربی موقت انجام می‌دهد.

پس از ترک لیورپول، کلوپ قرار است قبل از بازگشت به بازی یک سال مرخصی بگیرد. به احتمال زیاد بایرن مونیخ در لیست مقصدهای احتمالی بعدی او قرار دارد.

استخدام یک سرمربی پیش از رسیدن به هدف اصلی خود در سال بعد، تاکتیکی است که بایرن قبلاً از آن استفاده کرده بود. این باشگاه، پپ گواردیولا را پس از وقفه یک ساله از بازی در سال 2013 به خدمت گرفت. در حال حاضر دنبال انجام این کار مشابه است.

سبک بازی

برنلی در لیگ برتر مزخرف بود. 24 امتیاز، 24 شکست و تنها 5 برد آنها در تمام فصل گواه این موضوع است.

با این حال، در چمپیونشیپ، تحت هدایت کمپانی، آنها بدون شک بهترین فوتبالی را که تا به حال در لیگ دسته دوم انگلیس دیده‌ایم، بازی کردند. 101 امتیاز، 87 گل و 29 برد آنها گواه این موضوع است.

با استعدادترین گروه از بازیکنان در بخش، ترکیب پویا 4-3-3 کمپانی به طرز باورنکردنی در اجازه به تیمش برای حفظ کنترل سرعت بازی‌ها و ایجاد فرصت‌های فراوان مؤثر بود.

مطمئناً بدون بهترین بازیکنان فصل گذشته کار نکرد. اما با تیمی به استعداد بایرن می تواند یک بار دیگر بسیار مؤثر باشد.

ذهنیت برنده و ژن قهرمانی

ذهنیت برنده و ژن قهرمانی

البته نه به عنوان مربی. با این حال، کمپانی به عنوان یک بازیکن، یک برنده واقعی، غیرقابل انکار و برنده بود. این مدافع افسانه‌ای در دوران حضورش در منچسترسیتی چهار عنوان قهرمانی لیگ برتر، چهار جام EFL و دو جام حذفی را به دست آورد. این تجربه قهرمانی، اگرچه به عنوان یک سرمربی نیست، هنوز یک کالای ارزشمند در این بازی است.

اگر او بتواند در فصل آینده به عنوان سرمربی جدید این باشگاه ذهنیت پیروزی را به بایرن بیاورد، ممکن است برخی افراد را شگفت زده کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *