ورزشی

چلسی استرلینگ را تحقیر کرد

چلسی استرلینگ را تحقیر کرد

باشگاه چلسی رحیم استرلینگ را برای ترک این باشگاه به بدترین شکل ممکن تحت فشار قرار داده‌است. چلسی، استرلینگ را تحقیر کرد.

چلسی، استرلینگ را تحقیر کرد

به گزارش “ورزشی“، استرلینگ یکی از چهره‌های اصلی در بازار نقل و انتقالات تابستانی در هفته پیش بود. این ملی‌پوش سابق فوتبال انگلیس کاملا از سوی چلسی طرد شده‌است.  مدیران این باشگاه با تمام وجود به دنبال یافتن راهی برای فروش این بازیکن در روزهای پیش‌رو هستند.

اما ظاهراً این بازیکن قصد ندارد شرایط را برای مدیران این باشگاه در استمفوردبریج راحت کند. او می‌خواهد بدون درگیری و تنش از این تیم برود. استرلینگ حتی آماده‌است تا یک فصل را دور از میادین در لندن بماند. تا بتواند همه چیز را به نفع خودش رقم بزند. و بلکه با شرایط خودش باشگاه بعدی را انتخاب کند.

او و بن چیلول در حال حاضر دو بازیکنی‌اند که چلسی به شدت دنبال فروش آنهاست. چلسی باور دارد که می‌تواند پول خوبی با فروش این دو بازیکن کسب کند. انزو مارسکا پیش از این گفته‌بود:« استرلینگ حتی یک دقیقه هم در این جا فرصت حضور در میدان را پیدا نمی‌کند.»

شرایط اسفناک استرلینگ در باشگاه

شرایط اسفناک استرلینگ در باشگاه

این شرایطی است که اکنون در چلسی وجود دارد. او در واقع حتی در فهرست این تیم برای بازی هفته اول در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برابر منچسترسیتی قرار نداشت.

حالا تلگراف مدعی شده است که این باشگاه قصد دارد تصمیمی بگیرد که شرایط را حتی برای او سخت‌تر خواهد کرد. اول این که او را از فهرست این تیم کنار می‌رود و با ذخیره‌ها تمرین خواهد کرد. دوم این که شماره هفت چلسی از او گرفته‌می‌شود. شماره هفت قرار است به پدرو نتو که به تازگی از ولورهمپتون به چلسی منتقل شده داده‌شود. به این ترتیب او را برای قبول درخواستش تحت فشار شدیدی خواهد بود.

خروج از نسخه موبایل