چهار ستاره‌ی جدید جوان بارسلونا

بارسلونا با مشکلات بیشتری در بازار نقل و انتقالات مواجه شده‌است. اما چهار ستاره‌ی جدید جوان بارسلونا دست تیم را گرفته‌اند.

خلاصه خبر

ارتقاء از درون تیم اصلی را بزرگ کرده است.

کاتالان ها سابقه ثابتی از ستاره های داخلی دارند.

چهار ستاره‌ی جدید جوان بارسلونا

به گزارش ورزشی، بارسلونا در سرتاسر جهان به داشتن سوپراستارهای در حال توسعه شهرت دارد. معروف ترین نمونه لیونل مسی است، اما ژاوی، آندرس اینیستا، کارلس پویول و پپ گواردیولا همگی اسطوره های جهانی هستند.

در سال‌های اخیر، در میان مشکلات مالی که فعالیت نقل و انتقالات را محدود می‌کند، بارسلونا همچنان استعدادهای بی‌شماری تولید شده توسط لاماسیا را خون می‌کند. برخی از آثار تماشایی مانند یامال، گاوی و پائو کوبارسی بوده اند. دیگرانی مانند الخاندرو بالده و فرمین لوپز بازیکنان خوب تیم اصلی هستند.

همه نمی توانند این کار را انجام دهند – زمانی آنسو فاتی برای ستاره شدن توصیه می شد – اما این سفر همیشه هیجان انگیز است.

با توجه به اینکه تعدادی از تیم‌های امیدوارکننده جدیدتر یا در این فصل به تیم اصلی صعود کرده‌اند یا در صدر کلاس بارسا B قرار گرفته‌اند، ممکن است چندین شکست دیگر در فصل 2024/25 رخ دهد.

 

مارک برنال

مارک برنال

با شروع فصل جدید، بارسلونا با هافبک‌های میانی همخوانی ندارد، پدری، فرنکی دی یونگ و گاوی همگی به دلیل مصدومیت برای مدت‌های مختلف از میادین دور بودند. این بدان معناست که فرصت زیادی برای شخصی مانند مارک برنال، که در ماه می 17 ساله شد، وجود دارد تا ادعای خود را مطرح کند.

برنال، بیشتر در قالب سرخیو بوسکتس یا رودری تا گاوی یا پدری، جام خوان گمپر را در کنار مارک کاسادو، هم تیمی باتجربه‌تر بارسا B آغاز کرد و گفته می‌شود که این جایگاه را برای اولین بازی لالیگا مقابل والنسیا حفظ کند.

شایعات حاکی از آن است که بارسا بین ایمان آوردن به برنال یا تعقیب انگولو کانته یکی را انتخاب خواهد کرد.

 

پاو ویکتور

پائو ویکتور که فصل گذشته را به صورت قرضی از خیرونا با بارسا ب گذراند، اکنون به طور دائم در این باشگاه است و در این فصل در ترکیب اصلی تیم ثبت شده است.

این مهاجم 22 ساله در فصل 2023/24 18 گل برای رشته دوم لیگ به ثمر رساند و اکنون که از او خواسته شده تا به سطح بزرگسالان صعود کند، انتظار می رود که تاثیرگذار باشد.

بارسا نتوانسته است چندین مورد از اهداف اصلی نقل و انتقالات مورد نظر خود را به دست آورد، بنابراین فرصت های زیادی برای فردی مانند ویکتور وجود دارد.

 

پابلو توره

پابلو توره یکی دیگر از بازیکنان جوانی که در این فصل به تیم اصلی رسید، از یک دوره قرضی در خیرونا بازگشته است. او بازی‌های زیادی را برای همسایه‌های کاتالان بارسا شروع نکرد. اما همچنان 29 بازی در لالیگا انجام داد. زیرا خیرونا اسپانیا و اروپا را مبهوت کرد تا به لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

توره قبلا 13 بار برای بارسلونا بازی کرده است که در فصل 2022/23 حضور داشته است.

 

هکتور فورت

بارسلونا مدافع راست تیم اول شناخته شده‌ای ندارد. هکتور فورت 18 ساله وارد شوید.

در بیشتر فصل گذشته، ژول کونده، یک مدافع میانی، مجبور به پر کردن این پست شد. در حالی که رونالد آرائوخو، همچنین یک مدافع میانی، در آنجا نیز پوشش می داد. ژائو کانسلو پس از پایان قرضی‌اش دیگر در باشگاه نیست و به نظر نمی‌رسد که او دوباره برمی‌گردد. سرجی روبرتو، هافبک نیز از تیم خارج شده‌است.

فورت فصل گذشته شانس خود را تحت نظر ژاوی، هم در دفاع راست و هم در دفاع چپ به دست آورد. او در هفت بازی خود در لالیگا دو پاس گل داد.

Pooria
16 آگوست 2024
برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *