ورزشی

کانر گالاگر به اتلتیکومادرید پیوست

کانر گالاگر به اتلتیکومادرید پیوست

کانر گالاگر به اتلتیکومادرید پیوست. پس از یک داستان پرماجرای نقل و انتقالاتی بین چلسی و اتلتیکومادرید، انتقال گالاگر بالاخره تایید شد.

خلاصه خبر

اوایل تابستان به هافبک انگلیسی گفته شد که استمفوردبریج را ترک کند.

قرضی سابق کریستال پالاس پیشنهادات قرارداد جدید را رد کرده بود.

اتلتیکو مادرید تایید کرد که کانر گالاگر از چلسی با قراردادی 5 ساله با مبلغ 34 میلیون پوند به خدمت گرفته‌است.

کانر گالاگر به اتلتیکومادرید پیوست

کانر گالاگر به اتلتیکومادرید پیوست

به گزارش ورزشی، انتقال هافبک انگلیسی به استادیوم متروپولیتانو در اوایل این ماه با مشکل مواجد شد. زمانی که پیچیدگی‌های مربوط به انتقال سامو اومورودیون در مجاورت این قرارداد با مشکل مواجه شد. اما اکنون دیگر این مشکلات برطرف شده‌است.

انزو مارسکا، سرمربی آبی‌ها پیشتر تایید کرده بود که گالاگر دور از ترکیب تیم اصلی در کوبهام تمرین می‌کند. چرا که معاوضه‌ی بازیکن تقریباً تمام شده‌است.

این بازیکن 24 ساله به جدیدترین خرید اتلتی در فصل نقل و انتقالات تابستانی شلوغ برای تیم اسپانیایی تبدیل شده است. آن‌ها در این فصل رابین لو نورماند، الکساندر سورلوث و جولیان آلوارز را نیز به خدمت گرفته‌اند. آن‌ها برای قهرمانی در رقابت‌های مختلف دورخیز کرده‌اند.

گالاگر 95 بازی در تمام رقابت‌ها برای چلسی انجام داد. او ده گل به ثمر رساند و فصل گذشته در غیاب ریس جیمز، سرمربی سابق مائوریسیو پوچتینو، بارها به عنوان کاپیتان انتخاب شد.

آشوب بازیکنان در چلسی

جدایی او همچنین به ساده‌تر کردن تیم تیم غرب لندن کمک می‌کند. تیمی که به لطف استراتژی  BlueCo، با انبوهی از بازیکنان جدید مواجه شده‌است.

مویسس کایسدو، رومئو لاویا و انزو فرناندز در جریان بازی افتتاحیه لیگ برتر مقابل منچسترسیتی در آخر هفته در خط هافبک مرکزی حضور داشتند. اما متئو کواچیچ، ستاره سابق استمفوردبریج، که گل دوم تیم میهمان را در شکست 2-0 به ثمر رساند، همه آنها را برانگیخت.

عمری کلیمن، توسین آدارابیویو، مارک گویو، کایرنان دیوزبری هال، رناتو ویگا و کالب ویلی همگی در تابستان امسال برای چلسی قرارداد بسته‌اند. در حالی که ژائو فلیکس، بازیکن قرضی سابق، در آستانه بازگشت دائمی است.

آینده رحیم استرلینگ پس از غیبت از ترکیب برای دیدار با سیتی مشخص است. در حالی که انتظار می رود آرماندو بروخا مهاجم، به ایپسویچ تاون که به تازگی ارتقا یافته است، انتقال قرضی را امضا کند.

خروج از نسخه موبایل