کیلیان امباپه از PSG شکایت کرد

کیلیان امباپه از PSG شکایت کرد. کیلیان امباپه بازیکن سابق پاریس سن ژرمن 55 میلیون یورو علیه پاری سن ژرمن تقاضای غرامت کرد.

خلاصه خبر

امباپه تابستان امسال به صورت رایگان از پاریس سن ژرمن جدا شد.

فوروارد فرانسوی مدعی است که سه ماه دستمزد و چندین جایزه به او بدهکار است.

مبلغ 55 میلیون یورو از طریق مجاری قانونی مطالبه شده‌است.

کیلیان امباپه از PSG شکایت کرد

کیلیان امباپه از PSG شکایت کرد

به گزارش ورزشی، گزارش ها فاش کردند که کیلیان امباپه علیه کارفرمایان سابق پاریس سن ژرمن به دلیل درخواست مبلغ 55 میلیون یورویی که معتقد است به او بدهکار است، اقدام قانونی کرده‌است.

امباپه تابستان امسال با انتقالی آزاد از PSG جدا شد. و استعدادهای خود را به رئال مادرید برد. اما حالا درگیر اختلاف با باشگاه قدیمی خود بر سر طلب خود است. او معتقد است دستمزدهای پرداخت نشده و پاداش وفاداری از دوران حضورش در پاریس است را همچنان طلبکار است.

به طور خاص، امباپه استدلال می کند که او برای سه ماه پایانی دوران حرفه ای خود در پاریس سن ژرمن دستمزد دریافت نکرده است. در حالی که همچنین اصرار دارد که هنوز بخشی از دو پاداش جداگانه را در قراردادش دریافت نکرده‌است.

همانطور که ابتدا لوموند فاش کرد ، امباپه اکنون به نمایندگان خود دستور داده است تا برای جستجوی مبلغ 55 میلیون یورو با بخش حقوقی هیئت حاکمه فوتبال فرانسه، لیگ حرفه ای فوتبال فرانسه (LFP) و همچنین یوفا تماس بگیرند.

در ماه ژوئن مشخص شد که نمایندگان امباپه به پی اس جی هشدار داده بودند که پیگیر اقدامات قانونی خواهند شد. باشگاه فرانسوی اصرار داشت که “مذاکرات در حال انجام است”. اما بدون هیچ راه حلی تا کنون، مهاجم مادریدی قدم بعدی را برداشته‌است.

اوایل این ماه، اردوی امباپه در مورد دستمزدهای پرداخت نشده با LFP تماس گرفت. او بر قانونی تاکید کرد که باشگاه‌ها باید حقوق ماهانه خود را حداکثر تا آخرین روز ماه تقویمی پرداخت کنند.

پاریس سن ژرمن ادعای امباپه را قبول ندارد

در حالی که غیبت پرداختی در سه ماه مورد بحث ممکن است به نظر یک نتیجه قطعی به نظر برسد. اما پاری سن ژرمن همچنان استدلال می کند که شرایط توافق امباپه با باشگاه زمانی که او به وضوح اعلام کرد قصد دارد باشگاه را به طور آزاد ترک کند، تغییر کرده است.

امباپه در ابتدای فصل 2023/24 پس از یخ زدگی از تیم، با ناصر الخلیفی، رئیس پی اس جی به توافق رسید. پاریس سن ژرمن می خواست این مهاجم را قبل از اینکه او را مجانی از دست بدهد بفروشد. اما امباپه در نهایت پس از اینکه موافقت کرد در صورت جدایی رایگان، از بخشی از پول بدهکارش صرف نظر کند، در نهایت به تیم بازگردانده شد.

پاریس سن ژرمن اصرار دارد که به دلیل شرایط قرارداد جدید 55 میلیون یورو به امباپه بدهکار نیست و بنابراین LFP و یوفا اکنون می توانند نتیجه این اختلاف را تصمیم بگیرند.

Pooria
21 آگوست 2024
برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *