گزینه‌های نهایی سرمربیگری پرسپولیس مشخص شد

پس از منتفی شدن حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم سرخ‌پوشان پایتخت، گزینه‌های نهایی سرمربیگری پرسپولیس مشخص شد.

گزینه‌های نهایی سرمربیگری پرسپولیس

به گزارش «ورزشی»، پس از جواب منفی برانکو ایوانکوویچ به پیشنهاد باشگاه پرسپولیس، حالا مدیران باشگاه برای جذب سرمربی بعد تیم به تکاپوی بسیاری افتاده‌اند.

در عین حال از سوی مدیربرنامه‌های ایرانی و خارجی گزینه‌های بسیاری روی میز باشگاه پرسپولیس قرارداده شده است. باشگاه نیز بدون فوت وقت، بررسی لیست 10 نفره‌ی گزینه‌های سرمربی‌گری تیم را آغاز کرد.

در همین شرایط با توجه به محدودیت زمانی باشگاه پرسپولیس و اردوی خارجی در راه و بازی جام حذفی، در دو روز اخیر، روزمه کاری، مبلغ درخواستی‌ و شرایط حضور این گزینه‌ها در ایران بررسی شد. در نهایت مدیران باشگاه پرسپولیس به سه گزینه نهایی برای سرمربی‌گری رسیدند.

این سه مربی ملیت‌های برزیلی، پرتغالی و اسپانیایی دارند. رزومه هر سه بررسی شده و برنامه‌ی مذاکرات پیشرفته با هر سه گزینه به زودی آغاز خواهد شد.

محدودیت‌های مالی برای بکارگیری سرمربی جدید

محدودیت‌های مالی برای بکارگیری سرمربی جدید

از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس برای به خدمت گرفتن سرمربی جدید محدودیت بودجه دارد و برای انتخاب باید این محدودیت‌ها در نظر گرفته شود. باشگاه پرسپولیس برای انتخاب سرمربی سقف مالی مشخصی تعیین کرده است. هر سه گزینه‌ی مذکور، با توجه به این محدودیت مالی مشخص شده‌اند.

در مورد رقم قرارداد برای سرمربی تیم، باشگاه برای یک فصل مبلغی بین 500 تا 600 هزار دلار و برای یک فصل و نیم بین 800 تا 900 هزار دلار پرداخت خواهد کرد. اما موضوع مهم، انتخاب بین بهترین گزینه‌های موجود است.

شرط خاص پرسپولیس برای سرمربی جدید

البته شرط دیگری برای انتخاب گزینه‌ی نهایی نیز وجود دارد. باشگاه فقط سرمربی را به تنهایی می‌خواهد. بدین معنی که امکان حضور دستیاران و کادر فنی در حال حاضر وجود ندارد. این موضوعی است که از ابتدا با گزینه مد نظرش در مذاکرات نهایی مطرح خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس با حفظ اوسمار، په په لوسادا و مربیان ایرانی‌اش قصد دارد با همین کادر ادامه دهد و در نهایت یک مربی دروازه‌بانی جای ننکا جذب کند. تمامی این اعضا باید زیر نظر مربی جدید فعالیت کنند.

مطمئناً طی چند روز آینده، اخبار دقیق‌تری درباره‌ گزینه‌های انتخابی و سرمربی نهایی به گوش خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *