ورزشی

یوونتوس در حال مذاکره با جیدون سانچو از منچستر است: گزارش

یوونتوس در حال مذاکره با جیدون سانچو از منچستر است: گزارش

یوونتوس در حال مذاکره با جیدون سانچو از منچستر است. برای یک قرارداد احتمالی است. اما شاید این قرارداد به طور قرضی باشد.

خلاصه خبر

جیدون سانچو ممکن است منچستریونایتد را به مقصد یوونتوس ترک کند.

تماس غول های سری آ افزایش یافته‌است.

وام با وجود ترجیح دائمی منتفی نیست.

یوونتوس در حال مذاکره با جیدون سانچو از منچستر

به گزارش ورزشی، یوونتوس قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات ، وارد مذاکره با منچستریونایتد بر سر خرید احتمالی جیدون سانچو، وینگر نامناسب شده‌است.

سانچو پس از درگیری عمومی سال گذشته با مربی اریک تن هاگ، در طول پیش فصل دوباره به تیم یونایتد پیوست. او در طول تور تابستانی حضور داشت. اما یک بازیکن تعویضی بود که بعداً در ضربات Community Shield یک پنالتی گرفت. اما این بازیکن 24 ساله پس از آن غایب در ترکیب روز بازی بود که یونایتد در دیدار افتتاحیه لیگ برتر جمعه شب گذشته مقابل فولام قرار گرفت.

از آنجایی که به نظر می‌رسد تن هاگ از آماد دیالو در سمت راست، با مارکوس راشفورد در سمت چپ، و آلخاندرو گارناچو همچنان یک نیروی اصلی است، فرصت های بالقوه سانچو محدود به نظر می‌رسد.

حتی پس از آشتی بین تن هاگ و سانچو، موضع باشگاه مبنی بر اینکه بازیکن برای انتقال در دسترس است، باقی‌مانده است. به گزارش اتلتیک یوونتوس با نزدیک شدن به مهلت تابستانی تماس های خود را افزایش داده‌است. این باشگاه در صورت خروج سانچو به عنوان محتمل ترین مقصد شناخته می شود.

شاید سانچو باز هم قرضی از منچستر برود

شاید سانچو باز هم قرضی از منچستر برود

 

با این حال، “توافق مالی که همه طرف ها را راضی کند” ممکن است به راحتی به دست نیاید.

قیمت درخواستی یونایتد برای سانچو 40 میلیون پوند است. مبلغی که در تمام تابستان برآورده نشده است. یوونتوس ، که از زمانی که ماسیمیلیانو آلگری در ژانویه برای جذب بازیکن مقاومت نشان داد، تغییر سرمربی داده است، احتمال می رود پیشنهادی قرضی ارائه کند که باعث شود آنها به دستمزد او کمک کنند.

به گفته i ، موضع یونایتد در مورد فروش سانچو ملایم شده است. زیرا قبلا فقط به انتقال دائم علاقه داشت.

یوونتوس همچنین ممکن است برای تهیه یک بسته مالی برای سانچو مشکل داشته باشد. اگر آنها با موفقیت اهداف اولویت دار نیکو گونزالس از فیورنتینا و تیون کوپمینرز از آتالانتا را به دست آورند. این دو بازیکن ممکن است در مجموع 90 میلیون یورو (76 میلیون پوند) قیمت داشته باشند.

فشار بیشتری بر غول‌های تورینی وارد می‌کند تا تلاش‌های خود را برای حذف فدریکو کیزا پیش ببرند. علاقه لیگ برتر پیشرفت نکرده است. بارسلونا، آث میلان و اینتر محتمل ترین مقاصد برای برنده یورو 2020 هستند.

خروج از نسخه موبایل