ورزشی

آیا جوسکو گواردیول به منچستر‌سیتی می‌رود؟

آیا جوسکو گواردیول به منچستر‌سیتی می‌رود؟

آیا جوسکو گواردیول به منچستر‌سیتی می‌رود؟

گواردیول در راه صعود کرواسی به نیمه نهایی جام جهانی 2022 نقش آفرینی کرد. اکنون او پیشنهادات بسیاری روی میز دارد. آیا جوسکو گواردیول به منچستر‌سیتی می‌رود؟ در این پست از ورزشی به احتمال این قرارداد خواهیم پرداخت.

پیوستن جوسکو گواردیول به منچسترسیتی چقدر احتمال دارد؟

این مدافع فصل گذشته در لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی برای لایپزیش بازی کرد.

طرف بوندسلیگا خواهان انتقال سه رقمی برای این بازیکن 21 ساله است

مکس ابرل، مدیر ورزشی RB لایپزیگ تایید کرد که جوسکو گواردیول درخواست پیوستن به منچسترسیتی را در ادامه مذاکرات بین باشگاه ها کرده است.

سیتی برنده سه‌گانه خواهان تقویت در خط دفاعی است. در اواخر ماه ژوئن از سوی باشگاه بوندسلیگا به آنها گفته شد که برای تسهیل فروش، یک رکورد جهانی برای یک مدافع لازم است. علاقه تیم پپ گواردیولا به ماه آوریل بازمی گردد.

لایپزیش در تابستان امسال ستاره های اصلی تیم اصلی مانند کریستوفر انکونکو، کنراد لایمر و دومینیک شوبوسلای را از دست داده است. جدایی گواردیول که 24 بازی لیگ را آغاز کرد. و تیمش پس از بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند قهرمان سوم شد، ضربه سنگین دیگری به ستون فقرات تیم فصل گذشته خواهد بود.

ایبرل به LVZ گفت : “گواردیول و عواملش تمایل خود را برای انتقال به منچسترسیتی به ما دادند. ما در حال مذاکره با سیتی هستیم . “

گران‌ترین مدافع تاریخ

“بله، گوارديول با 100 ميليون يورو بعلاوه پاداش، در دستان قدرتمند پپ قرار خواهد گرفت. ارزش اين قرارداد گوارديول را به گرانترين مدافع تاريخ تبديل خواهد كرد. اما ممكن است چند روز ديگر طول بكشد.”

این مبلغ انتقال 80 میلیون پوندی را که رقبای محلی منچستریونایتد به لستر برای هری مگوایر در سال 2019 پرداخت کرده بودند را تحت الشعاع قرار می دهد. گواردیول قبلاً سال گذشته تحت تعقیب چلسی بود. اما قبل از امضای قرارداد جدید با لایپزیگ هیچ توافقی حاصل نشد.

ورود او به قدرت گواردیولا در دفاع مرکزی می افزاید. نقش‌های ثابتی برای روبن دیاس، ناتان آکه، مانوئل آکانجی و جان استونز در طول کمپین موفقیت‌آمیز 2022/23 یافت شد. در حالی که آیمریک لاپورته اغلب نیمکت‌نشین بود. یا در بازی‌های با ریسک کمتر حضور داشت.

سیتی ورود متئو کواچیچ هافبک ملی کرواسی را قبل از انتقال رایگان ایلکای گوندوگان به بارسلونا پس از پایان قراردادش تایید کرد.

خروج از نسخه موبایل