ورزشی

جریمه‌ی 3 میلیون دلاری نیمار بخاطر ساخت بدون مجوز دریاچه مصنوعی

جریمه‌ی 3 میلیون دلاری نیمار بخاطر ساخت بدون مجوز دریاچه مصنوعی

جریمه‌ی 3 میلیون دلاری نیمار بخاطر ساخت بدون مجوز دریاچه مصنوعی

بازیکن PSG در حال انجام کارهای روی عمارت خود در برزیل است. نیمار بخاطر ساخت و ساز بدون مجوز جریمه می‌شود. در این پست از ورزشی به جریمه‌ی 3 میلیون دلاری نیمار می‌پردازیم.

جریمه‌ی 3 میلیون دلاری نیمار به دلیل دریاچه‌ی مصنوعی!

به اعلام شهرداری مانگاراتیبا برزیل روز دوشنبه، نیمار فوتبالیست را به دلیل کارهایی که در خانه ساحلی خود در ایالت ریودوژانیرو انجام داده جریمه کرده است.

این جریمه 16 میلیون ریال (3.3 میلیون دلار یا 3 میلیون یورو) تعیین شده است. مربوط به ساخت یک دریاچه مصنوعی در باغ های وسیع این اقامتگاه است. جایی که بازیکن تیم ملی برزیل و PSG در حال حاضر در آن استراحت می کند.

دو هفته پیش مسئولان محیط زیست از این اقامتگاه بازدید کردند .که با کشف تخلفات متعدد، کار متوقف و ایجاد دریاچه ممنوع شد.

با این حال، این تصمیمی بود که نیمار پس از آن نتوانست از آن پیروی کند. طبق ویدئوهایی که در اینترنت با تصاویر یک مهمانی که چند روز بعد برگزار کرد، منتشر شد.

چرا نیمار توسط مقامات برزیل جریمه شد؟

انحراف مسیر نهرها، برداشت غیرمجاز آب از رودخانه، حفاری های ممنوع، حرکت نامنظم سنگ ها و خاک و استفاده از شن و ماسه از ساحل نزدیک خانه از جمله بی نظمی های کشف شده است.

این کارها در آپارتمان Aero Rural در کنار پورتوبلو انجام می شد. جایی که بازیکن عمارت مجلل دیگری به مساحت 5000 متر مربع دارد.

دردسرهای زیاد نیمار

در میان این مشکلات داخلی، سردرگمی زیادی در مورد آینده فوتبالی نیمار وجود دارد.

گویا پاریس سن ژرمن می‌خواهد او را کنار بگذارد. اما مشخص نیست چه کسی می‌تواند او را بخرد. به‌ویژه وقتی صحبت از دستمزد او می‌شود.

او همچنین در تیتر اخبار رابطه خود با برونا بیانکاردی بوده است. ظاهرا این زوج برخی از اختلافات خود را حل کرده‌اند. اما خواهر دوست دختر نیمار با انتشار بیانیه ای به شدت از این فوتبالیست انتقاد کرد.

خروج از نسخه موبایل