ورزشی

مصاحبه‌ی جنجالی لاپورتا درباره‌ی مسی | او خودش نخواست بیاید

مصاحبه‌ی جنجالی لاپورتا درباره‌ی مسی | او خودش نخواست بیاید

مصاحبه‌ی جنجالی لاپورتا درباره‌ی مسی | او خودش نخواست بیاید

لاپورتا: با با مسی توافق کرده بودیم. اما پدرش به ما گفت که او ترجیح می‌دهد در لیگ پایین‌تری بازی کند. در این پست از ورزشی درباره‌ی مصاحبه‌ی جنجالی لاپورتا درباره‌ی مسی می‌خوانید.

مصاحبه‌ی جنجالی لاپورتا درباره‌ی مسی

با شروع ترمیم نیوکمپ، جنجال‌های تصمیم مسی برای رفتن به آمریکا ادامه دارد.

دومین دوره خوان لاپورتا به عنوان سرپرست بارسلونا با وجود این واقعیت که در زمین تا حدودی بر تحول مثبت باشگاه نظارت داشته است، با دشواری همراه بوده است.

روزهای تلخ شکست 8-2 لیگ قهرمانان مقابل بایرن مونیخ ، با روبرت لواندوفسکی و ژاوی که این باشگاه را به قهرمانی لالیگا در فصل 2022/23 هدایت کردند، گذشته است. اما مشکلات مالی باشگاه همچنان شدید است.

انصافاً لاپورتا خونریزی را متوقف کرده است. اما بیمار روی میز عمل مانده است.  یکی از پیامدهای این عمل جراحی قلب باز که رئیس لاپورتا مجبور به انجام آن شده است، از دست دادن لیونل مسی است. و متعاقب آن ناکامی در جذب مجدد او به عنوان بازیکن آزاد در تابستان.

مسی پس از پایان قراردادش با پاری سن ژرمن با تیم MLS اینترمیامی موافقت کرده است. اما لاپورتا معتقد است که این انتخاب بارسلونا برای عدم جذب او نبود. بلکه تصمیم این بازیکن برای عدم پیوستن به بلوگرانا بود.

لاپورتا به رسانه های کاتالونیایی گفت: “ما توافق کردیم. اما هر چیزی زمان خودش را دارد و گاهی اوقات ریتم ها متفاوت است.”

قرارداد توافق شد. اما زمانی که لالیگا مجوز را به ما داد. پدر مسی به من گفت که لئو دو سال سخت را در پاریس سپری کرده، رنج زیادی کشیده. و حالا می‌خواهد در لیگی با فشار کمتری بازی کند.

من به او گفتم که کاملا قابل درک است.»

بارسلونا در سال 2023 قوی تر می‌شود

علیرغم ناامیدی آشکار در میان هواداران از عدم بازگشت مسی ، لاپورتا معتقد است که او سلامت باشگاه را بسیار بهبود بخشیده است.

او در این باره گفت: «او از بیمارستان خارج شده است. و ما در حال تطبیق با زندگی عادی هستیم.

“باشگاه بهتر از دو سال پیش است. درام بسیار زیاد بود. شادی به بارسلونا بازگشته است. و اکنون ما دوباره برنده می شویم.”

این یک شادی محتاطانه است. اما ما در مسیر درستی هستیم.»

عثمان دمبله به عنوان یکی از مهمترین نمونه های مشکلات مالی بارسلونا برای خود دیده می شد. با این حال این مرد فرانسوی در باشگاه ماندگار شد. و ثروت و تناسب اندام خود را تغییر داد.

او افزود: ” دمبله بازیکنی است که برای مربی، بخش فنی و من بسیار عزیز است. من طرفدار بزرگ او هستم.”

او نمایندگانی دارد که هنگام مذاکره چغر هستند. من به موضع او احترام می گذارم اما ما تا آخرین لحظه هستیم.

اکنون در حال مذاکره برای حفظ او هستیم و امیدواریم این موضوع حل شود. اما من معتقدم که تا پایان پنجره نقل و انتقالات صحبت‌ها ادامه خواهد داشت.

لاپورتا پس از قهرمانی در لالیگا و کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2023/24، با تصمیم هیئت حاکمه مبنی بر حذف نکردن آنها از رقابت‌ها مورد تشویق قرار گرفت.

پرونده‌ی نگریرا

بسیاری فکر می کردند که باشگاه به دلیل ‘پرونده Negreira’ محروم خواهد شد. اما در پایان ژوئن یوفا اعلام کرد که آنها نمی توانند توصیه کنند که غول های کاتالونیایی به این شکل مجازات شوند.

این امر واکنش مثبت لاپورتا را به همراه داشت که مدتهاست بی گناهی لس کولس را حفظ کرده است. اگرچه او در روز سه شنبه آشکارا در مورد این موضوع صحبت کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر چیزی هست تا آخر بررسی شود. اما اینها مسائل دیگری است نه فساد داوری.

ما مطمئن هستیم که بارسلونا سالم بیرون خواهد آمد. زیرا چیزی وجود ندارد. من به چفرین گفتم و او درک کرد. همینطور هم بود. بازرسان به این نتیجه رسیدند که نباید هیچ تحریمی وجود داشته باشد.”

من متقاعد شده‌ام که «پرونده نگریرا» به نتیجه نخواهد رسید.»

خروج از نسخه موبایل