ورزشی

بازی دوستانه رئال‌مادرید و منچستریونایتد | درخشش خرید‌های جدید رئال

بازی دوستانه رئال‌مادرید و منچستریونایتد | درخشش خرید‌های جدید رئال

بازی دوستانه رئال‌مادرید و منچستریونایتد | درخشش خرید‌های جدید رئال

رئال مادرید در یک بازی دیگر در تور پیش فصل خود در آمریکا با نتیجه 2-0 منچستریونایتد را شکست داد. در این پست از ورزشی به بازی دوستانه رئال‌مادرید و منچستریونایتد خواهیم پرداخت.

بازی دوستانه رئال‌مادرید و منچستریونایتد | رئال 2 – 0 یونایتد

نمایش درام پیرامون امباپه نباید استعداد رو به رشد جود بلینگهام را پنهان کند. بازیکنی که سبک و چابکی او بسیار شبیه زین الدین زیدان است. او که در اولین بازی خود مقابل میلان عملکردی چشمگیر داشت ، تنها پس از 5 دقیقه برابر منچستریونایتد تا پیراهن نمادین شماره 5 اسطوره‌ی فرانسوی را، ارج نهاد. بلینگهام یک پاس بلند از رودیگر را به یک نمایش عالی تبدیل کرد. او به طرز ماهرانه ای توپ را با پای چپ خود کنترل کرد و سپس آن را به زیبایی با پای راست از روی اونانا به دروازه فرستاد. اجراهای او جای هیچ تردیدی باقی نگذاشته است. بلینگهام به سرعت جای خود را در رئال مادرید پیدا کرده است.

قبل از شروع تمرکز شدید روی امباپه، این بلینگهام بود که ستاره فصل فوتبال اروپا بود. سبک بازی او کیفیت خارق‌العاده‌ای دارد.  نیروی جوانی او پویایی تازه‌ای را برای تیم به ارمغان می‌آورد. بلینگهام ، در 19 سالگی، استعدادی پرانرژی که به ندرت دیده می شود را به تیم آنچلوتی اضافه می کند. او تصویر کلیشه‌ای از هافبک ظریف را به چالش می‌کشد. در عوض نیروی بی‌رحمانه‌ای از انرژی را تجسم می‌دهد که به‌طور بی‌نقصی در این تیم قدرتمند ادغام شده است.

تکرار کارلو آنچلوتی از رئال مادرید 3.0 بسیار امیدوارکننده به نظر می رسد. زیرا ظاهرا که او به طرز ماهرانه‌ای انتقال سیستم را مدیریت می‌کند. این تیم در برابر منچستریونایتد مصمم بود و یک دفاع مستحکم و یک حمله بی امان با چوآمنی، کاماویگا، بلینگهام و مودریچ در راس خط میانی به نمایش گذاشت. آنها کنترل کاملی بر هر جنبه از بازی نشان دادند و به طور روان بین بازی ترکیبی و فوتبال مستقیم تغییر مکان دادند. عملکرد آنها باعث شد تا یونایتد، از جمله بازیکنان سابق واران و کازمیرو، درمانده شوند. و تیمی از نظر بدنی تهاجمی‌تری به نمایش بگذارند. رویکرد پرشور آنها به بازی های دوستانه پیش فصل نشان دهنده احیای شور و شوق در رختکن است.

جود بلینگهام، بهترین بازیکن مسابقه لقب گرفت
جود بلینگهام، بهترین بازیکن مسابقه لقب گرفت

درخشش جوانان و روح‌ تازه‌ی رختکن رئال

دیدار مقابل منچستریونایتد چیزی جز یک تجربه مثبت برای رئال مادرید نبود. نیمکت بازیکنان گسترده آنها، با مجموعه بی نظیری از هافبک‌ها، همچنان تحت تاثیر قرار می‌دهد. امثال مودریچ و کروس بی‌وقفه کارآمد هستند. در حالی که کاماوینگا، کوآومنی، بلینگهام و والورده سرعتی شبیه به لیگ برتر را به تیم القا می‌کنند. علاوه بر این، دفاع با اضافه شدن فران گارسیا تقویت شده است. که از نظر بدنی رقیب گرت بیل در روزهای اولیه او به عنوان مدافع چپ است.

علاوه بر این، براهیم که در دو سال گذشته در میلان حجم زیادی داشته است ، بازگشته است. در حالی که ممکن است او هنوز با قدرت گلزنی آسنسیو مطابقت نداشته باشد، او آن را با بازی رو به جلوی تیزش جبران می کند. ویژگی که مارکو پس از مصدومیتش از دست داد. آنچلوتی به طور موثری او را به عنوان مهاجم دوم به کار می گیرد و فرصت های بیشتری را برای او فراهم می کند تا در این فصل سهم قابل توجهی داشته باشد. صرف نظر از اینکه آنها امباپه را جذب کنند یا خیر؛ استراتژی بازار رئال مادرید آشکارا موثر است.

حتی وضعیت خوسلو نیز امیدوار کننده به نظر می‌رسد. او بدون شک بیشتر از ماریانو و هازارد کمک خواهد کرد. خوسلو حضور مسلط و استعدادی در یافتن دروازه دارد. او پس از دریافت پاس از لوکاس، با یک ضربه قیچی برگردون قابل توجه توانست سخت‌ترین موقعیت را از بین سه موقعیت خود به ثمر برساند.

این گل یکی از بهترین لحظات مسابقه بود، دقیقاً مانند گل نمادین کریستیانو رونالدو در تورین. گل خیره کننده و عملکرد کلی چشمگیر به هواداران مادرید دلایل زیادی برای هیجان می‌دهد.

خروج از نسخه موبایل