ورزشی

عکس دیده نشده ناصر حجازی در کمیته انضباطی

عکس دیده نشده ناصر حجازی در کمیته انضباطی

ناصر حجازی یکی از مربیان و بازیکنان سابق و اسطوره باشگاه استقلال بود. که در سال های اخیر یکی از چهره های شاخص دروازه بانی فوتبال ایران نیز به حساب می آمد. او همیشه در مصاحبه هایش خودش با روزنامه های مطرح ورزشی انتقادات داشت و صحبت هایش واکنش های زیادی را بر می انگیخت. در ادامه سایت ورزشی با عکس دیده نشده ناصر حجازی در کمیته انضباطی همراه ما باشید.

 

عکس دیده نشده ناصر حجازی در کمیته انضباطی

ناصر حجازی مربی سابق باشگاه استقلال در زمان حیاتش که به کسوت مربیگری مشغول بود. یکی از مشتریان دست به نقد کمیته انضباطی محسوب می شد. ناصر خان از منتقدان همیشگی مدیریت فدراسیون فوتبال در داخل ایران بود. که همیشه نسبت به اشتباهات داوری و مسائل پشت پرده واکنش نشان می داد. و مصاحبه هایش نیز مورد بازتاب زیادی قرار می گرفت.

روزنامه های مطرح ورزشی کشور درباره مسائل مختلف با او گفتگو می کردند. و همیشه روزنامه ها تصاویر و عکس ها و مصاحبه های این مرد بزرگ فوتبال را منتشر می کردند. عکسی از تصاویر نایاب و دیده نشده از مرحوم حجازی منتشر شد. زمانی که او به کمیته انضباطی احضار شده و توضیحاتش را ارائه می دهد. شخصیت ناصر حجازی طوری بود که حتی اعضای کمیته انضباطی، وقتی او را می دیدند. متوجه می شدند چیزی در دل این مرد بزرگ نیست و هر آنچه می گوید به خاطر منافع فوتبال ایران است.

بهترین های تاریخ باشگاه استقلال

عکس دیده نشده ناصر حجازی در کمیته انضباطی

حضور ناصر حجازی در کمیته انضباطی مربوط به چه چیزی بود؟

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حجازی را به دلیل همراهی تیم فوتبال نساجی قائمشهر در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور تا اطلاع ثانوی محروم کرده بود. حتی امیر قلعه نویی نیز یک برهه از ایشان شکایت کرد و بر اساس رای صادره کمیته ناصر خان تا اطلاع ثانوی از نشستن بر روی نیمکت تیم قائمشهری منع شده بود. ناصرخان در آن برهه سرمربی نساجی بود و بر اساس شکایت امیرقلعه نویی به دلیل اظهارات علیه اش به کمیته انضباطی شکایته کرد و این کمیته نیز بالاخره رای خودش را صادر کرد.

ناصر حجازی در آن دوران بیمار بود و زمان نقاهت خود را سپری می کرد. و حتی از بیمارستان نیز به تازگی مرخص شده بود. به فدراسیون فوتبال رفت و پرونده انضباطی باشگاه گسترش فولاد را پیگیری می کرد. البته اینکه ارتباط پرونده انضباطی باشگاه گسترش تبریز با ناصر حجازی دقیقا چه بود هنوز مشخص نشده. اما ناصر حجازی در چندین دوره به کمیته انضباطی رفت. حتی زمانی که بیماری سرطان داشت و از بیمارستان تازه مرخص شده بود. و با موهای ریخته شده از شیمی درمانی راهی این کمیته شد. حجازی که پس از مدتها در فدراسیون فوتبال حاضر شده بود. در غیاب علی کفاشیان که به اهواز سفر کرده است دقایقی نیز با مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال دیدار کرد.

 

خروج از نسخه موبایل