ورزشی

شادی گل تازه مسی به سبک بلک‌پانتر

شادی گل تازه مسی به سبک بلک‌پانتر

شادی گل یکی از حرکت های جذاب و دیدنی از خوشحالی زیاد یک بازیکن فوتبال بعد از گلزنی انجام می دهد. هر بازیکن شادی گل مخصوص به خودش را دارد. مسی و رونالدو در سال های اخیر به دلیل مشهور بودن و ستاره فوتبال بودن شادی گل هایشان همیشه مورد توجه بازیکنان مختلف دنیا قرار داشته است. مسی حالا در باشگاه اینترمیامی حضور دارد. در ادامه سایت ورزشی با شادی گل تازه مسی به سبک بلک‌پانتر همراه ما باشید.

 

شادی گل تازه مسی به سبک بلک‌پانتر

مسی بازیکن اسطوره آرژانتینی بعد از اینکه ماموریت قهرمانی کشورش را در جام جهانی با موفقیت انجام داد. حالا توسط دیوید بکام به اینترمیامی فلوریدای آمریکا حضور یافته است. تا بتواند به آخرین رکورد خودش یعنی قهرمانی در لیگ MLS دست پیدا کند. مسی معمولا بعد از گلزنی شادی گل خاص خودش را داشت. که اما در جریان پیروزی در مقابل اورلاندو سیتی این بازیکن بعد از زدن گل به سبک بلک پانتر شادی نمود. در بازی جام لیگ بین تیم های اینترمیامی و اورلاندوسیتی در 2 آگوست، مسی با دیگر استعداد خودش را با برتری 3-1 اینترمیامی به نمایش گذاشت. و توانست دوبار گل بزند. او اولین گل بازی را در دقیقه 7 بازی به ثمر رساند. و در این زمینه شادی بعد از گلش مورد توجه قرار گرفت.

شادی گل تازه مسی به سبک بلک‌پانتر

مسی بعد از گل زدن وارد دنیای مارول (دنیای ابرقهرمانی) شد. و دستان خودش را به حالت صلیب روی سینه قرار داد و ژست بلک پانتر گرفت. او در بازی قبلی مقابل آتلانتا هم پس از گلی که به ثمر رساند. او ژست شخصیت داستانی نشان داد. و همانند سوپرقهرمان پسرش «ثور» (خدای تندر) دستانش را دراز کرد. مسی بازیکن ستاره آرژانتینی تیم اینتر میامی توانست در برابر آتلانتا یونایتد دو گل بزند. و بعد از پیروزی در این دیدار مقابل چشم دیوید بکام به سبک اسپایدرمن خوشحالی نمود.

خروج از نسخه موبایل