ورزشی

استرس زیاد چند سرمربی مطرح فوتبال ایران

استرس زیاد چند سرمربی مطرح فوتبال ایران

یکی از سرمربیانی که همیشه در لیگ و تیم ملی فوتبال ایران دیده شده و مربی بسیار بزرگی است قطعا برانکو ایوانکوویچ است. با حل شدن مشکلات مالیاتی این سرمربی کروات حالا او به راحتی می تواند به کشور ایران سفر نماید. در ادامه سایت ورزشی با استرس زیاد چند سرمربی مطرح فوتبال ایران همراه ما باشید.

استرس زیاد چند سرمربی مطرح فوتبال ایران

به گزارش سایت ورزشی ، بعد از اینکه برانکو از باشگاه پرسپولیس تهران جدا شد تا امروز مشکلات مالیاتی و عدم پرداخت مالیات توسط تیم پرسپولیس نتوانست به ایران سفر کند. اما با تلاش تیم تهرانی این مشکلات حل شد و هفته قبل اعلام شد. مشکلات حضور این سرمربی کروات در ایران حل شد. این خبر قطعا یک ترس در بین سرمربیان مطرح لیگ برتری انداخته است. این سرمربی شرایط خوبی در تیم عمان دارد و بعد از پایان جام ملت های آسیا قراردادش با فدراسیون فوتبال عمان به اتمام می رسد. معمولا کار در لیگ برتر فوتبال ایران یکی از جذاب ترین کارها برای این سرمربی کرواسی بود. او یکی از بهترین سرمربی های محبوب تیم پرسپولیس بود که همیشه علاقه مند به حضور در تیم ملی فوتبال ایران را داشته است.

برانکو چند سال پیش بعد از درخشش با پرسپولیس در لیگ و آسیا توانست مورد توجه فدراسیون فوتبال قرار بگیرد اما به هر دلیلی برگشتنش او منتفی شد. قطعا اگر قلعه نویی در جام ملت های آسیا با ناکامی روبرو شود، یکی از گزینه های اصلی هدایت تیم ملی ایشان خواهد بود. سایه حضور برانکو در ایران می تواند برای برخی سرمربی های ایرانی نیز چالش به وجود بیاورد. یکی از این افراد یحیی گل محمدی است که در صورتی نتواند نتایج خوبی را در این فصل کسب کند، سرمربی سابق در تیم ملی می تواند جزو گزینه های جانشینی او باشد. البته یحیی گل محمدی تا الان توانسته نتایج فوق العاده ای بدست بیاورد.

 

احتمال حضور برانکو در تیم های مطرح لیگ برتری:

البته شاید برانکو تنها گزینه برای پرسپولیسی ها نباشد و در زمان بازگشت او استقبال ویژه ای از او شود. غیر از پرسپولیس و تیم ملی، برانکو می تواند در یکی از تیم های تراکتور ، سپاهان و گل گهر نیز حضور داشته باشد. اگر سرمربی های خارجی این تیم ها نتایج خوبی بدست نیاورند، برانکو ایوانکوویچ می تواند به جای آنها بر روی نیمکت بنشیند. از بین تیم های مدعی برانکو فقط به تیم استقلال نمی رود. نکونام از این بابت خیالش راحت است و استاد سابقش نمی تواند جای او را در این تیم بگیرد. برانکو یک پرسپولیسی دو آتیشه است و قبلا عنوان کرد حتی اگر از استقلال پیشنهاد داشته باشد، به این باشگاه نخواهد رفت.

خروج از نسخه موبایل