ورزشی

دردسرهای بی‌انتهای ژاوی | سه بازیکن بارسلونا ثبت نشده‌اند

دردسرهای بی‌انتهای ژاوی | سه بازیکن بارسلونا ثبت نشده‌اند

دردسرهای بی‌انتهای ژاوی | سه بازیکن بارسلونا ثبت نشده‌اند

هنوز سه بازیکن بارسلونا ثبت نشده‌اند. لالیگا و بارسلونا بر سر ثبت نام این سه بازیکن در حال مذاکره است. در این پست از ورزشی مشکل جدید سر راه بارسلونای ژاوی را مرور می‌کنیم.

خلاصه

مارکوس آلونسو، ایناکی پنیا و اینیگو مارتینز توسط بارسلونا ثبت نام نکرده اند.

ژاوی هرناندز در ابتدای فصل این سه بازیکن را در اختیار نداشت.

مارتینز نیز در حال حاضر مصدوم است.

سه بازیکن بارسلونا ثبت نشده‌اند

بارسلونا هنوز مارکوس آلونسو، ایناکی پنا و خرید جدید اینیگو مارتینز را برای فصل 2023/24 لالیگا ثبت نکرده است.

مسائل مالی بارسا در چند سال گذشته به خوبی ثبت شده است. با عدم ثبت قرارداد لیونل مسی، و متعاقباً مجبور شدن به فروش بهترین فوتبالیست تمام دوران به پاریس سن ژرمن، که نادر تاریخ اخیر این باشگاه است.

از آن زمان، باشگاه در موارد متعددی از قوانین سقف حقوق لالیگا سرپیچی کرده است. در ژانویه 2023 بارسلونا توسط لیگ از خرید دائمی منع شد. و در پنجره نقل و انتقالات تابستانی فعلی باشگاه به دلیل این مسائل نیز از جذب مجدد مسی بازماند. و خود بازیکن اعتراف کرد که مسائل مالی در  بارسلونا تصمیم او برای عدم پیوستن مجدد به باشگاه باعث شد.

علیرغم اینکه مسی را به خدمت نگرفته و هزینه خالص آن – 94.5 میلیون پوند در این تابستان – تنها جذب یک بازیکن غیر آزاد در اوریول رومئو با مبلغ 2.91 میلیون پوند گزارش شده است – باشگاه همچنان برای ثبت تعدادی قرارداد با تیم اصلی در تلاش است.

بارسلونا در دو بازی فصل جدید هنوز آلونسو، پنیا و مارتینز را ثبت نکرده است

بازیکن سابق چلسی، آلونسو در ژانویه قرارداد جدیدی با بارسا امضا کرد. در حالی که پنیا، دروازه بان پشتیبان، تنها چند ماه پیش در ماه می قرارداد جدیدی امضا کرد. اما هنوز جایی برای ثبت نام در ترکیب ژاوی وجود ندارد.

در مورد مارتینز، این مدافع میانی تنها در تابستان امسال به صورت رایگان از باشگاه اتلتیک پیوست. اما پس از مصدومیت در طول فصل پیش فصل که او را به هر حال از دسترس خارج کرد، هنوز ثبت نام نکرده است.

علیرغم نگرانی ها در مورد توانایی آنها برای رعایت قوانین، بارسلونا همچنان به کار بر روی خریدهای جدید ادامه می دهد. آنها برنامه های خود را برای جذب ژائو کانسلو به صورت قرضی از منچسترسیتی ادامه می دهد.

بر اساس توافق حاصله با سیتی، بارسلونا اکثر دستمزدهای کانسلو را برای فصل 2023/24 پرداخت می کند. تیم لالیگایی نیز گزینه دائمی انتقال با 30 میلیون پوند را در اختیار دارد.

خروج از نسخه موبایل