ورزشی

سرنوشت غم‌انگیز استعداد منچستریونایتد | میسون گرینوود از یونایتد می‌رود

سرنوشت غم‌انگیز استعداد منچستریونایتد | میسون گرینوود از یونایتد می‌رود

سرنوشت غم‌انگیز استعداد منچستریونایتد | میسون گرینوود از یونایتد می‌رود

میسون گرینوود از جدایی اش از منچستریونایتد ویران شده است. این مهاجم در جستجوی یک تیم است. در این پست از ورزشی به سرنوشت غم‌انگیز استعداد منچستریونایتد می‌پردازیم.

سرنوشت غم‌انگیز استعداد منچستریونایتد

گرینوود متهم به تجاوز جنسی شد. باشگاه منچستریونایتد روز دوشنبه اعلام کرد که میسون گرین وود پس از تکمیل تحقیقات جنایی شش ماهه در مورد تلاش برای تجاوز جنسی، باشگاه انگلیسی را ترک خواهد کرد.

گرینوود، ملی پوش 21 ساله انگلیس، از ژانویه 2022 برای یونایتد بازی نکرده است. آینده او در طول تحقیقات خود باشگاه در هاله ای از ابهام قرار داشت.

منچستریونایتد با انتشار بیانیه‌ای رسمی جدایی میسون گرینوود را تایید کرد: « همه دست اندرکاران، از جمله میسون، به مشکلاتی که او برای شروع مجدد حرفه‌اش در منچستریونایتد داشت، می‌دانستند. بنابراین، متقابلا توافق شد که این امر بهتر است که او این کار را در خارج از اولدترافورد انجام دهد. ما اکنون با میسون برای رسیدن به این نتیجه کار خواهیم کرد.”

این فوتبالیست بریتانیایی از ابتدای سال 2022 پس از اینکه به عنوان مظنون تجاوز به یک زن معرفی شد، بازداشت شد. تصاویر و یک فایل صوتی به عنوان شاهدی از رویداد مذکور در اینترنت منتشر شد. با این حال، مقامات در فوریه همان سال این اتهامات را پس گرفتند.

گرین وود، همزمان با باشگاه بیانیه خود را منتشر کرد و گفت که این بهترین تصمیم برای همه ما است. در حالی که اظهار داشت که “کارهایی را انجام نداده است” که متهم به آن هستند.

یک منبع ناشناس به روزنامه سان گفت: پس از اطلاع از اینکه منچستریونایتد دیگر او را در تیم نمی‌خواهد، گرین‌وود بسیار متاثر شد.

گرین وود با کریستیانو رونالدو مشکل داشت

اکنون همانطور که مطبوعات انگلیسی اشاره می کنند، وینگر انگلیسی برای یافتن تیم با مشکلات زیادی روبرو است. به گزارش سان، ورود او به عربستان سعودی نیز توسط کریستیانو رونالدو وتو خواهد شد. این بازیکن پرتغالی پس از برخی اظهارنظرهای انگلیسی ها درباره ورود رونالدو به النصر، با گرینوود اختلاف پیدا کرد. به نظر می رسد امضای این انگلیسی یک ریسک بزرگ برای تیم ها باشد.

این مهاجم انگلیسی در مورد آمادگی ستاره پرتغالی در زمانی که برای رئال مادرید بازی می کرد، سپس در سپتامبر 2021 به یوونتوس و سپس انگلیس رفت، اظهار نظر کرد.

این اظهار نظر در ماه مارس، سه ماه پس از امضای قرارداد رونالدو 38 ساله با تیم النصر عربستان سعودی به مدت دو سال و 445 میلیون دلار صورت گرفت.

میسون گرینوود شروع به جستجوی فرصتی جدید در فوتبال خواهد کرد. در نتیجه به میادین باز خواهد گشت، کاری که از ژانویه 2022 انجام نداده است.

خروج از نسخه موبایل