ورزشی

شکایت باشگاه آلومینیوم از پرسپولیس

شکایت باشگاه آلومینیوم از پرسپولیس

تیم آلومینیوم اراک یکی از تیم های خوب لیگ برتری به دلیل تخلف در ثبت قراردادهای قهرمان فصل گذشته لیگ خلیج فارس از این باشگاه شکایت کرده است. در ادامه سایت ورزشی با شکایت باشگاه آلومینیوم از پرسپولیس به سرپرست سازمان لیگ همراه شوید.

 

شکایت باشگاه آلومینیوم از پرسپولیس

به گزارش سایت ورزشی ، باشگاه آلومینیوم اراک با ارسال نامه ای به سرپرست سازمان لیگ از تیم پرسپولیس تهران به خاطر تخلف ثبت قراردادهایش شکایت نموده است. تیم آلومینیوم اراک در یک نامه به محمد رضا کشوری فرد سرپرست سازمان لیگ ضمن اشاره به اثبات تخلفات باشگاه تهرانی در کارگروه نظارت بر قراردادها خواستار اقدام قانونی کمیته انضباطی علیه این باشگاه شد. تیم آلومینیوم در یک نامه از سرپرست سازمان لیگ به دلیل تخلف قراردادها شکایت نموده است. این تیم اراکی خواستار اقدام قانونی کمیته انضباطی علیه این باشگاه تهرانی شده است. با این شکایت احتمالا کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس را برای ارائه توضیحات و بررسی موضوعات پیرامون نامه مدیر عامل باشگاه آلومینیم خواستار است. به نظر شما آیا شکایت تیم اراکی از پرسپولیس منطقی است؟ لطفا نظرات و دیدگاه تان را در بخش کامنت ها درج نمایید.

شکایت باشگاه آلومینیوم از پرسپولیس

متن شکایت آلومینیوم اراک از تیم پرسپولیس:

جناب آقای محمد رضا کشوری

سرپرست محترم سازمان لیگ فوتبال ج.ا.ا

با سلام و احترام

با تسلیت ایام حزن انگیز رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع). و با سپاس از زحمات و تلاش های حضر تعالی و همکاران ارجمند، بر اساس اعلام نظر کارگروه ناظر بر قرارداد ورزشی تخطی باشگاه پرسپولیس از روند قانونی و دستورالعمل های ناظر محرز شده است.

باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک تقاضای خود را مبنی بر اجرای قوانین در خصوص این پرونده به حضورتان ارائه می نماید. خواهشمند است دستور فرمایید همکاران ارجمند در کمیته انضباطی ضمن بررسی مساعدت لازم را مبذول نمایند. از لطف شما سپاسگزارم.(محمد رجائیان مدیر عامل باشگاه آلومینیوم اراک)

خروج از نسخه موبایل