ورزشی

رقص جورجینا همراه رونالدو

رقص جورجینا همراه رونالدو

جورجینا رودریگس نامزد کریس رونالدو فوتبالیست مشهور دنیا رقص جالبی انجام داد که مورد توجه افراد زیادی در فضای مجازی قرار گرفت. جورجینا بدنساز و ورزشکار همسر بازیکن مشهور پرتغالی است که در اینستاگرام نیز حسابی پرسرو صدا ظاهر شده است. در ادامه سایت ورزشی با رقص جورجینا همراه رونالدو باشید.

رقص جورجینا همراه رونالدو

به گزارش سایت ورزشی ، جورجینا همسر رونالدو یک شریک زندگی برای این اسطوره فوتبال است. او البته جدای از شریک یک دوست و همدم همیشگی نیز به حساب می آید. مدلینگ با استعداد و چهره معروف اینستاگرامی که حالا تهیه کننده موسیقی نیز می باشد. مستند او در شبکه نتفلیکس سفرها و دستاوردهایش را نشان داد و یک شخص موفق در جهان به حساب می آید. در حال حاضر او با رسیدن به جایگاه شماره یک در نمودار جهانی توانسته در دنیای موسیقی نیز حرفی برای گفتن داشته باشد. جورجینا با بالای 50 میلیون فالوور در اینستاگرام یکی از خانم های معروف و پرطرفدار به شمار می آید که همه منتظر حرکات جدید و ویدیوهای او هستند.

رقص جورجینا همراه رونالدو

سباستین یاترا خواننده کلمبیایی نیز درسال‌های اخیر موفقیت‌های زیادی را با موسیقی خود تجربه کرده و ۳۰میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام جمع کرده است. اخیرا، رودریگس و یاترا برای یک پروژه خاص که طرفداران را در سراسر جهان مجذوب خود کرده است، همکاری کرده‌اند. یاترا یک آهنگ زیبا بنام Energia Bacana منتشر نمود و برای غافلگیر نمودن طرفداران ، جورجینا نیز در موزیک ویدیوی او حضور یافت. این موزیک ویدیو یک قطعه کوتاه از رونالدو است که در حال رقصیدن با جورجینا را نشان میدهد. این ویدیو با حضور جورجینا و رونالدو به سرعت به رتبه اول در نمودارها صعود کرد و تبدیل به پرطرفدارترین ویدیو در سراسر جهان شد! برای خوشحالی و جشن این موفقیت زیبا، رودریگز در استوری اینستاگرام خودش این خبر هیجان انگیز را با میلیون ها فالوور اشتراک گذاری کرد. همچنین از حمایت تمامی هوادارانش تشکر نمود.

خروج از نسخه موبایل