ورزشی

ماجراهای عجیب استقبال از رونالدو در تهران

ماجراهای عجیب استقبال از رونالدو در تهران

باشگاه النصر عربستان در گروه مرگ در یک دیدار حساس در مقابل باشگاه پرسپولیس تهران قرار گرفت. سرانجام موعود این بازی فرا رسید و بعد از کش و قوس های فراوان کنفدراسیون فوتبال آسیا رای به برگزاری این مسابقه در ورزشگاه آزادی تهران داد. صبح دوشنبه کاروان باشگاه النصر با جت شخصی از ریاض به شهر تهران رسیدند. در ادامه سایت ورزشی با ماجراهای عجیب استقبال از رونالدو در تهرانه همراه ما باشید.

 

ماجراهای عجیب استقبال از رونالدو در تهران

به گزارش سایت ورزشی ، جت شخصی تیم النصر صبح روز دوشنبه 27 شهریور ماه 1402 در فرودگاه امام خمینی (ره) به زمین نشست. نکته قابل توجه حضور ستارگان مطرحی همچون کریس رونالدو و سادیو مانه برای اولین بار در شهر تهران است. رونالدو قطعا یکی از چهره های شاخص حاضر در کاروان النصر است. سیل هواداران و طرفداران فوتبال و رونالدو از صبح زود در فرودگاه و هتل اسپیناس منتظر بودند تا این چهره را ملاقات کنند. از کاروان رونالدو و تیم النصر در فرودگاه امام شهر تهران استقبال به عمل آمد. و آنها با خوش آمدگویی و دریافت هدیه های ویژه وارد تهران شدند.

ماجراهای عجیب استقبال از رونالدو در تهران

رونالدو یک فرض خاص ایرانی ابریشم دستباف به عنوان یادبود از درویش مدیرعامل پرسپولیس دریافت کرد. تا بدین طریق خود را برای دیدار حساس با پرسپولیس آماده سازند. عکس های منتظر شده نشان می دهد. که از کریستیانو رونالدو و بازیکنان دیگر النصر در فرودگاه بین المللی امام با میوه هایی همانند سیب و موز پذیرایی به عما آمده است. یک بطری آب معدنی و یک جعبه دستمال کاغذی و گل های رز به رنگ زرد و قرمز نیز در جلوی کریس دیده می شود. که ظاهرا این گل ها در زمان استقبال از این چهره ورزشی به او هدیه داده شده است. شاید در سال ها قبل هیچکس فکرش را نمی کرد. که رونالدو در تهران با سیب و موز پذیرایی شود. اما به لطف حضور این بازیکن مطرح در النصر و رویارویی در لیگ قهرمانان آسیا با تیم پرسپولیس این فضیه به واقعیت تبدیل شد.

ماجراهای عجیب استقبال از رونالدو در تهران

دیدار حساس پرسپولیس و النصر در ورزشگاه آزادی:

مسابقه حساس تیم های پرسپولیس و النصر عربستان ساعت 21:30 شامگاه سه شنبه 28 شهریور ماه در ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاگران برگزار می شود. تخلف باشگاه پرسپولیس با انتشار پستی در فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا با جریمه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر محرومیت یک جلسه ای این تیم از حضور هودارانش روبرو شد تا هیچ هوادار دیگری در ایران شانس تماشای بازیکنانی نظیر رونالدو و مانه و … را از نزدیک نداشته باشند. بازی فردا شب در آزادی در حالی برگزار می شود که تا عصر امروز کارگران مشغول بازسازی این استادیوم قدیمی هستند که خود نشان دهنده بی برنامگی مسئولان ایرانی است. بازیکنان النصر امشب در هتل اسپیناس یکی از بهترین هتل های ایران اقامت خواهند داشت.

حضور رونالدو در ایران

استقبال نه چندان زیبا از رونالدو در تهران:

با توجه به حضور ستاره های بزرگ دنیای فوتبال در گذشته های دور در شهر تهران ، برخی از منتقدان از ذوق زدگی ، اقدامات غیر متعارف مسئولان حکومتی در ارتباط با این ستاره دنیای فوتبال را مطرح کردند. بعد از حضور کریس رونالدو در هتل اسپیناس تهران، عکس هایی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نشان می دهد برخی از مردم با هجوم به لابی هتل سعی کردند به محل اقامت این بازیکن وارد شوند. در برخی عکس ها نشان می دهد. که هواداران گروهی وارد هتل شده اند و نام این بازیکن را فریاد می کشند.

حضور رونالدو در ایران

حضور رونالدو در ایران

در بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده است: «دو تخته قالیچه نفیس دستبافت تمام ابریشم قم را همراه با لوح یادبود و با امضای رضا درویش به کریستیانو رونالدو و سادیو‌ مانه اهدا شد. این فرش از آن جهت خاص‌تر شده است. که آن را به صورت اختصاصی برای این بازیکن بافته‌اند و در بخشی از آن، عبارت CR7 به صورت بافته شده دیده می‌شود.» البته هدیه علنی به ستاره های حریف از سوی مدیر عامل باشگاه آنهم قبل از بازی رسمی در این سطح یک اقدام شگفت انگیز و بی نظیر در دنیای فوتبال به حساب می آید. به این ترتیب فردا یحیی گل‌محمدی و بازیکنان پرسپولیس باید در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیمی بروند. که رئیس‌شان یک روز قبل به ستاره‌هایش فرش و لوح یادبود داده است.

حضور رونالدو در ایران حضور رونالدو در ایران حضور رونالدو در ایران

واکنش های رسانه های جهان از حضور رونالدو در ایران

باشگاه النصر به فدراسیون فوتبال ایران گفت که حاضر به انجام تمرین آخر خودش در ورزشگاه آزادی قبل از دیدار با پرسپولیس نیست. این احتمال وجود دارد که دلیل این تصمیم استقبال عجیب مردم از رونالدو و سایر ستاره های تیم باشد. و باشگاه النصر نخواسته برای خارج شدن از هتل محل اقامت و رفتن به ورزشگاه آزادی ریسک نماید. واکنش ها به استقبال از ستاره پرتغالی النصر در تهران باعث ایجاد سوء استفاده برخی حساب های مجازی شده است. استقبال هواداران رونالدو در بدو ورود اعضای النصری ها در کشورمان در رسانه های مطرح دنیا نیز واکنش های زیادی را برانگیخت.
واکنش های رسانه های جهان از حضور رونالدو در ایران
البته شکی نیست که برخی از اقدامات هموطنان ما در استقبال از کریس با فرهنگ ایرانی اسلامی همخوانی ندارد. و نباید فراموش کنیم که چنین اتفاقاتی در بسیاری از کشورها سابقه دارد. با این حال برخی اقدامات از جنس خود تحقیری در فضای مجازی نکات عجیب و جالب زیادی داشت. از ظهر امروز تصویری در فضای مجازی منتشر و در بعضی گروه‌ها دست به دست شده که انگار یک فرد عرب، توهین بی‌شرمانه‌ای به ایرانیان است. باید در نظر داشت که ممکن است برخی کاربران کلمات نادرستی با دیدن تصاویر واقعی امروز به کار ببرند. با این حال تصویری که دست به دست می‌شود، کاملاً جعلی است و یک جستجوی ساده در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) می‌تواند چنین نکته‌ای را تأیید کند. جالب اینجاست برای این پست، بازدید یک میلیونی هم درج شده است! جالب‌تر اینکه برای آواتار این حساب جعلی، تصویر فیصل‌بن‌فرحان وزیر امور خارجه عربستان انتخاب شده است!
واکنش های رسانه های جهان از حضور رونالدو در ایران

آدرس واقعی اکانت ایکس فیصل بن‌فرحان به این شکل است: «FaisalbinFarhan@» که در این اکانت، چنین اهانتی به چشم نمی‌خورد.

خروج از نسخه موبایل