ورزشی

جسی لینگارد به الاتفاق پیوست | حضور لینگارد در لیگ حرفه‌ای عربستان

جسی لینگارد به الاتفاق پیوست | حضور لینگارد در لیگ حرفه‌ای عربستان

جسی لینگارد به الاتفاق پیوست | حضور لینگارد در لیگ حرفه‌ای عربستان

پس از مدتی تمرین در کنار تیم استیون جرارد، جسی لینگارد به الاتفاق پیوست. در این پست از ورزشی به حضور یک بازیکن دیگر در لیگ حرفه‌ای عربستان می‌پردازیم.

خلاصه

لینگارد از زمان ترک ناتینگهام فارست بازیکن آزاد بوده است.

وستهم تصمیم گرفت به او پیشنهاد قرارداد ندهد.

این بازیکن 30 ساله اکنون با الاتفاق تمرین می کند.

جسی لینگارد به الاتفاق پیوست

جسی لینگارد، ملی پوش انگلیسی، پس از پیوستن به الاتفاق استیون جرارد، در آستانه انتقال به لیگ حرفه ای عربستان است.

لینگارد که از زمان ترک ناتینگهام فارست در پایان فصل گذشته بازیکن آزاد بوده است. بخش زیادی از هفته های گذشته را با تیم ام ال اس دی سی یونایتد و باشگاه سابق وستهم یونایتد تمرین کرده است. اما پیشنهادی از طرف هیچکدام دریافت نکرد.

دیوید مویس، سرمربی وستهم پس از جدایی لینگارد گفت: “ما جسی را خیلی دوست داریم. اما نمی دانم که آیا به بازیکن دیگری در پستی که او احتمالا برای ما بازی می کند نیاز داریم.”

لینگارد 30 ساله در حال حاضر درعربستان سعودی و به امید عقد قرارداد تمام وقت با الاتفاق تمرین می کند. ظاهراً قراردادی در دست اقدام است. در صورتی که او بتواند آمادگی خود را ثابت کند، پیشنهاد خواهد شد.

صحبت‌های جرارد درباره‌ی لینگارد
صحبت‌های جرارد درباره‌ی لینگارد

صحبت‌های جرارد درباره‌ی لینگارد

جرارد در مورد یک قرارداد احتمالی به العربیه گفت: ما جسی لینگارد را به خوبی از انگلیس می شناسیم . “من سال ها او را تماشا کرده‌ام. بنابراین از استعدادش آگاهم.

جسی در حال حاضر از یک باشگاه خارج است. او قراردادی ندارد. بنابراین آزاد است با هرکس دیگری تمرین کند. او می‌آید تا از امکانات ما استفاده کند، با بازیکنان ما تمرین کند، آمادگی جسمانی خود را حفظ کند. ما این کار را در هفته های آینده انجام خواهیم داد.

جسی می داند که فرصتی برای او وجود دارد که تلاش کند و ما را متقاعد کند که به باشگاه بیاید. این چیزی است که ما در حال تجزیه و تحلیل آن هستیم. هنوز تصمیمی در مورد آن نگرفته ایم. ما از داشتن او خوشحالیم، او فوق العاده است. بازیکن فوتبال است و ما در روزها و هفته های آینده وضعیت را از نزدیک تحلیل خواهیم کرد.”

لینگارد به بریتانیایی‌هایی در الاتفاق اضافه می‌شود که جرارد، جرارد هندرسون و جک هندری را نیز در بر می‌گیرد. جورجینیو وینالدوم، موسا دمبله و دمارای گری ستاره های سابق لیگ برتر نیز در این فهرست حضور دارند.

لینگارد اوایل تابستان تایید کرد که انتقال به عربستان سعودی از قبل در فکر او بوده است. او گفت : « عربستان سعودی در حال انجام کارهای بزرگ است. در حدود یک سال آینده یکی از نقاط داغ خواهد بود.

“من واقعاً تعجب نمی کنم که تعداد زیادی از نام های بزرگ به آنجا می روند. بدیهی است که این موضوعی است که من نیز در نظر خواهم گرفت. من هم آن را رد نکرده ام – همانطور که می گویم، فقط باید برای من قراردادی مناسب باشد..”

خروج از نسخه موبایل