ورزشی

حذف ناباورانه زهرا نعمتی از رقابت‌ های آسیایی

حذف ناباورانه زهرا نعمتی از رقابت‌ های آسیایی

حذف ناباورانه زهرا نعمتی از رقابت‌ های آسیایی

در روز نخست مسابقات تیروکمان نمایندگان ایران در کامپوند مردان و ریکرو زنان رقابت کردند. اما نتیجه رقابت‌ها چندان برای نمایندگان برجسته کشورمان خوشایند نبود. در این پست از ورزشی، گزارشی از حذف ناباورانه زهرا نعمتی از رقابت‌ های آسیایی را مطالعه می‌کنید.

حذف ناباورانه زهرا نعمتی از رقابت های آسیایی

در ادامه مسابقات آسیایی، روز اول رقابت تیروکمان هانگژو، در مرحله مقدماتی ریکرو زنان، مبینا فلاح با امتیاز ۶۱۸ در جایگاه سی و هشتم قرار گرفت. او در بازی ابتدایی رقابت حذفی به مصاف کمانداری از قطر خواهد رفت. همچنین یسنا پورماهانی با امتیاز ۶۱۷ در رده سی و نهم قرار گرفت. او در بازی ابتدایی رقابت حذفی به مصاف کمانداری از کشور کویت می‌رود. اما زهرا نعمتی هم با امتیاز ۶۱۶ در رده چهلم قرار گرفت. نتیجه ای که دور از انتظار بود.

همچنین در دوره مقدماتی کامپوند مردان، محمد صالح پالیزبان با امتیاز ۷۰۵ در رده ششم قرار گرفت. او در بازی ابتدایی استراحت می‌کند. سپس و در دور دوم به مصاف برنده رقابت عراق و نپال می‌رود. آرمین پاکزاد نیز با امتیاز ۶۹۸ در جایگاه پانزدهم قرار گرفت. او در بازی نخست استراحت خواهد کرد. حریف بعدی پاکزاد در دور دوم هنوز مشخص نیست. میلاد رشیدی با امتیاز ۶۹۲ نیز در رده بیست و پنجم قرار گرفت.

تیم کامپوند مردان ایران با ترکیب محمد صالح پالیزبان، میلاد رشیدی و آرمین پاکزاد با امتیاز ۲۰۹۵ در رده چهارم تیمی قرار گرفت. آنها در دیدار اول خود در مرحله حذفی به مصاف تیم عربستان  می‌روند.

همچنین تیم ریکرو زنان ایران با ترکیب زهرا نعمتی، یسناپورماهانی و مبینا فلاح با امتیاز ۱۵۸۷ در رده دهم قرار گرفت. دختران کشورمان در دیدار ابتدایی مرحله حذفی به مصاف تیم قزاقستان می‌روند.

تیم میکس کامپوند با ترکیب گیسا بایبوردی و محمد صالح پالیزبان با امتیاز ۱۳۹۱ در رده پنجم جای گرفت.  آنها در دیدار ابتدایی مرحله حذفی به مصاف تیم تایلند می‌روند.

تیم میکس ریکرو نیز با ترکیب مبینا فلاح و رضا شبانی با امتیاز ۱۲۹۵ در رده دهم جای گرفت. در دیدار ابتدایی مرحله حذفی به مصاف تیم قزاقستان می‌روند.

طبق قانون بازی‌های آسیایی، دو نفر اول هر کشور می‌توانند در مرحله حذفی شرکت کنند. بدین ترتیب در مرحله حذفی زهرا نعمتی و میلاد رشیدی حضور نخواهند داشت.

خروج از نسخه موبایل