ورزشی

رونمایی از آخرین ورودی استقلال

رونمایی از آخرین ورودی استقلال

مسابقات بازی های تیم ملی امید در هانگژو برگزار شد و 4 بازیکن به لیست استقلال اضافه خواهند شد. تیم استقلال در لیگ برتر امسال امید زیادی دارد تا بتواند قهرمان لیگ برتر شود. در ادامه سایت ورزشی با رونمایی از آخرین ورودی استقلال همراه ما باشید.

 

رونمایی از آخرین ورودی استقلال

به گزارش سایت ورزشی ، آخرین خرید تیم آبی بازیکنی است که بیشتر در لیست فروش قرار گرفته بود. با توجه به ناکامی باشگاه استقلال در خرید ماشارپیوف ، جواد نکونام سرمربی استقلال رای به بازگشت امید حامدی فر داده است. بازیکنی که برای همراهی تیم ملی امید ایران راهی شهر هانگژو شده بود. با توجه به اینکه بازی های تیم ملی امید به پایان رسیده است. او در تمرین تیم استقلال خودش را به کادر فنی معرفی می نماید. آخرین خرید تیم آبی بازیکنی است که در لیست فروش قرار داشته است. با توجه به ناکامی تیم استقلال در خرید ماشاریپوف ، نکونام رای به بازگشت حامدی فر داد.

رونمایی از آخرین ورودی استقلال

بازیکنی که تیم ملی امید را در بازی های آسیایی همراهی می کرد و حالا دوباره به تمرینات استقلال بازگشته است. از ابتدای فصل فوتبالیست های زیادی برای خرید به استقلالی ها معرفی شدند. اما بیشتر آنها راهی تیم های دیگر شده بودند. جالبت است برخی از این بازیکنان پیراهن تیم های داخلی را بر تن نمودند. و از جمله آنها می توانیم به روبرتو تورس و امیر حسین حسین زاده اشاره کنیم که به تیم های گل گهر و تراکتورسازی رفتند. آخرین بازیکنی که آقا جواد بر روی جذب آن تاکید کرده بود، کاپیتان تیم ملی ازبسکتان بود که به جای استقلال راهی یونان شد. این سرمربی تیم استقلال را مجبور کرد که یکبار دیگر از لیست فروش خرید نماید. یعنی امید حامدی فر قبل از امید ، آرمان رمضانی در لیست فروش قرار گرفته بود و به اردوی تیم آبی آمد.

خروج از نسخه موبایل