ورزشی

درخشش باهویی در پرسپولیس

درخشش باهویی در پرسپولیس
یکی از بازیکنان مراکشی و جدید تیم پرسپولیس تهران که به تازگی به باشگاه آمد، نبیل باهویی است. این فوتبالیست بالاخره در یک بازی تدارکاتی در مقابل تیم شاهین تهران رفت و عملکرد درخشان خود را نشان داد. در ادامه سایت ورزشی با درخشش باهویی در پرسپولیس همراه ما باشید.

 

درخشش باهویی در پرسپولیس

به گزارش سایت ورزشی ، پرسپولیس این هفته در یک مسابقه تدارکاتی در ورزشگاه کاظمی مقابل تیم شاهین تهران رفت. و در پایان با تک گل مرتضی صفری بر روی سانتر نبیل باهویی همراه شد و تیم حریف را شکست دادند. مصدومان تیم و بازیکنان اصلی بازی دیشب با گل گهر سیرجان نیز در این مسابقه حضور نداشتند. و پرسپولیس از چند فوتبالیست امید خود در این مسابقه استفاده کردند.

تیم پرسپولیس تهران با ترکیبی از بازیکنان ذخیره و جوان هایی که در بین آنها نفرات ناشناخته نیز دیده می شد. تیم شاهین تهران را 1-0 شکست دادند. در این مسابقه نبیل باهویی مهاجم مراکشی سوئدی باشگاه گلی به ثمر نرساند اما یک پاس گل داد. در صحنه ای که منجر به گل پرسپولیس شد. و باهویی بعد از جا گذاشتن دروازه بان تیم حریف در شرایطی که زاویه اش برای ضربه زدن به سمت دروازه شاهین تنگ شد. توپ را ارسال کرد. و مرتضی صفری موفق به باز کردن دروازه شاهین شد.

درخشش باهویی در پرسپولیس

نکته جالب توجه اینکه گل محمدی در این مسابقه تدارکاتی حضور ندات و اولین نمایش نبیل در یک مسابقه نیمه جدی را ندید. البته این مسابقه در دو نیمه سی دقیقه ای برگزار شد و نمی تواند محک مناسبی برای این فوتبالیست باشد. همچنین حاضران در این دیدار می گویند که با اینکه باهویی از لحاظ فیزیک بدنی مناسب برخوردار بود. اما چیز زیادی از خود نشان نداد. که او هنوز آمادگی ندارد. و این هم به خاطر دوری از شرایط مسابقه باشد.

خروج از نسخه موبایل