ورزشی

سوژه جدید لیونل با ساعت گران قیمت

سوژه جدید لیونل با ساعت گران قیمت

لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی تیم اینترمیامی کلکسیون زیادی از ساعت های خاص و گران قیمت در خانه اش دارد. ظاهرا مسی به ساعت های لاکچری علاقه زیادی دارد و در ادامه سایت ورزشی با سوژه جدید لیونل با ساعت گران قیمت همراه ما باشید.

 

سوژه جدید لیونل با ساعت گران قیمت

به گزارش سایت ورزشی ، لیونل مسی بازیکن افسانه ای و ستاره دنیای فوتبال این روزها در آمریکا حضور دارد. او در این فصل برای تیم اینترمیامی فوتبال بازی می کند. لیونل بعد از قهرمانی در جام جهانی با آرژانتین و رسیدن به تمام افتخارات دنیای فوتبالی اش تصمیم گرفت تا خود را کمی از فشارهای زندگی خارج و زمان های زیادی را با خانواده خودش سپری نماید. لیونل مسی از تیم های مطرح عربی از جمله اهلال عربستان پیشنهادات هنگفتی دریافت کرد. اما تصمیم گرفت به پیشنهاد دیوید بکام پاسخ مثبت دهد و رهسپار آمریکا گردد. فوق ستاره مطرح آرژانتینی علاوه بر درخشش روی زمین فوتبال، در خارج از مستطیل سبز جزو کلکسیونرهای مشهور ساعت می باشد.

سوژه جدید لیونل با ساعت گران قیمت

مسی معمولا از ساعت های برند لاکچری و گران قیمت در این زمینه بهره می برد. ساعت معروف او پتک فلیپ می باشد. ساعت مسی Patek Philippe Aquanaut Chronograph ref ۵۹۶۸A از فولاد ضد زنگ همراه با یک دستبند لاستیکی نارنجی پوشیده است. این اولین کرنوگراف مجموعه Aquanaut است که در سال ۲۰۱۸ معرفی شد و الگوی مربعی کلاسیک Aquanaut را در خاکستری تیره با نارنجی در هر دو عقربه ثانیه و شمارنده فرعی نشان می‌دهد. قبلا نیز مسی با این ساعت در جایگاه ویژه تماشاگران در بازی های هفته قبل پی اس جی مشاهده شد و نشان می دهد به این ساعت علاقه زیادی دارد و همیشه آن را بر روی دستانش دارد. اگر در این زمینه کامنت یا دیدگاهی دارید آن را در بخش زیر ثبت نمایید. امیدواریم این مطلب مورد توجه تان باشد.

خروج از نسخه موبایل