ورزشی

مذاکرات پنهانی استقلال با یک مربی

مذاکرات پنهانی استقلال با یک مربی

مذاکرات پنهانی استقلال با یک مربی

شایعاتی مبنی بر مذاکرات پنهانی استقلال با یک مربی خارجی به گوش می‌رسد. در این پست از ورزشی، تازه‌ترین این شایعات را بررسی می‌کنیم.

مذاکرات پنهانی استقلال با یک مربی

ریکاردو ساپینتو نیز مانند آندره آ استراماچونی و بسیاری از مربیان اروپایی علاقه‌ای به اینکه خودش مستقیم با باشگاه استقلال وارد مذاکره شود، نشان نداد. او تاکید دارد که همه‌ی برنامه‌ها و مذاکرات باید از طریق مدیر برنامه و وکیلش انجام شود.

خرداد ماه امسال، استقلال کارش را با ریکاردو ساپینتو به پایان رسید. سرمربی خبرساز و جنجالی که در طی فصل گذشته ۷ بار به دلیل پرخاش‌ها و رفتارهایش با محرومیت‌های انضباطی مواجه شد. رفتارهای او استقلالی‌ها را صاحب یک رکورد عجیب و منفی در این رابطه کرد.

این مربی در حالی تهران را ترک کرد که از استقلال طلب داشت. او در نامه خداحافظی به صراحت اعلام کرد که در صورت عدم پرداخت مطالباتش، چاره‌ای جز شکایت به فیفا نخواهد داشت. در نهایت دقیق همین کار را انجام داد. او حالا حکمی به ارزش ۳۰۷ هزار یورو علیه استقلال در دست دارد. حکمی که در صورت عدم تایید، بدون شک مانع از حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیای بعدی خواهد شد. از آنجایی که در این صورت مجوز حرفه‌ای برای تیم صادر نمی‌شود، استقلالی‌ها قضیه را به طور جدی پیگیری می‌کنند.

او در نامه خداحافظی به صراحت اعلام کرد که در صورت عدم پرداخت مطالباتش، چاره‌ای جز شکایت به فیفا نخواهد داشت.
او در نامه خداحافظی به صراحت اعلام کرد که در صورت عدم پرداخت مطالباتش، چاره‌ای جز شکایت به فیفا نخواهد داشت.

چرا مذاکرات استقلال و ساپینتو در دبی است؟

ساپینتو هم اکنون در کشور قبرس مشغول فعالیت است. از قضا، آنجا هم حاشیه‌های زیادی به راه انداخته است. او فعلاً در دادگاه اولیه مقابل استقلال پیروز شده است. البته هنوز دادگاه تجدید نظر و احتمالاً دادگاه عالی ورزش هم مطرح هستند. ظاهراً استقلالی‌ها می‌خواهند با ساپینتو به صورت جدی مذاکره کنند. شایعاتی حاکی از آن است که مدیر برنامه‌های این مربی به دبی سفر کرده است. مسافرتی که شایعه مذاکرات پنهانی با او بر سر مشکلات مالی با استقلال را جدی تقویت می‌کند. البته استقلالی‌ها هنوز به صورت رسمی این موضوع را نه تایید و نه رد کرده‌اند.

مذاکرات شفاهی برگزار می‌شود؟

در ارتباط با این پرونده، یکی از افراد نزدیک به تیم اعلام کرد: نمی‌توانم صراحتاً بگویم که با وکیل ساپینتو در دبی مذاکره شده است یا خیر. چون محل انجام این گفتگوها اولویت اصلی نیست. توافق نامه‌ای که در نهایت به فیفا فرستاده می‌شود، مهم است.

این مذاکرات می‌تواند در هر جایی برگزار شود. از گفتگوی حضوری تا مذاکرات تلفنی و اینترنتی. اصل مطلب یعنی مذاکره استقلالی‌ها با ریکاردو ساپینتو را تایید می‌کنم. پیگیری‌هایی در حال انجام است تا قضیه به شکل دوستانه ختم به خیر شود.

خروج از نسخه موبایل