ورزشی

بارسلونا 2-1 شاختار دونتسک

بارسلونا 2-1 شاختار دونتسک

بارسلونا 2-1 شاختار دونتسک

بارسلونا 2-1 شاختار دونتسک.فران تورس از بارسلونا عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل برای پیروزی 2-1 مقابل شاختار دونتسک به ارمغان آورد و غول کاتالان را تضمین کرد که رکورد کامل خود را در گروه H لیگ قهرمانان اروپا حفظ کند.مهاجم 23 ساله در دقیقه 28 دروازه بارسلونا را باز کرد و پس از ضربه فرمین لوپز که به تیرک دروازه برخورد کرد. از یک توپ برگشتی استفاده کرد. تورس که پیش از این برای منچسترسیتی بازی می کرد. به تاثیرگذاری خود ادامه داد و تنها 8 دقیقه بعد لوپز را برای گل دوم بارسلونا آماده کرد.

عملکرد درخشان
عملکرد درخشان

بارسلونا 2-1 شاختار دونتسک

در حالی که هیورهی سوداکوف

از شاختار موفق شد گل تسلی بخش میهمان را در نیمه دوم به ثمر برساند. بارسلونا برای کسب هر سه امتیاز تلاش کرد. این پیروزی، قهرمان پنج دوره لیگ قهرمانان اروپا را با 9 امتیاز به صدر گروه H رساند، در حالی که شاختار با 6 امتیاز کمتر از قهرمان لالیگا در رده سوم باقی ماند.

بارسلونا با کمبود مهاجم دست و پنجه نرم می‌کند. روبرت لواندوفسکی به دلیل آسیب دیدگی مچ پا از میادین خارج می‌شود و ژائو فلیکس با ضربه‌ای آشکار در دقیقه 74 لنگ می‌زند. فران تورس، با این حال، یک مورد قانع کننده برای شروع در بازی آتی لیگ ال کلاسیکو مقابل رقیب اصلی رئال مادرید. در خط مقدم شروع کرد.

فران تورس
فران تورس

ملی پوش اسپانیایی

در فرم خوبی به سر می برد و برای دومین بازی متوالی لیگ قهرمانان اروپا به گل رسید.  علاوه بر گل، تورس توانایی های بازی سازی خود را با راه اندازی فرمین لوپز به نمایش گذاشت. که به طرز درخشانی برتری بارسلونا را با یک ضربه خوب دو برابر کرد و از طریق تیر دروازه به دروازه رسید.

لوپز

در طول بازی چندین بار از دست داد. در نیمه دوم به چوب بازی برخورد کرد و در دقیقه 70 یک ضربه سر به دلیل آفساید مردود اعلام شد. این تماس‌های نزدیک شاید برتری دو گلی بارسلونا را بازگرداند.

از سوی دیگر، شاختار دونتسک توانست میزبان خود را با یک بازی شکست نادر به سمت بالا متحیر کند. اما نتوانست گل دومی را به ثمر برساند که بتواند امتیاز ارزشمندی را در Estadi Olimpic Lluis Companys کسب کند.

بارسلونا 2-1 شاختار دونتسک
بارسلونا 2-1 شاختار دونتسک

عملکرد چشمگیر بارسلونا

به رهبری فران تورس، این تیم و هوادارانش را در آستانه دیدار مورد انتظار ال کلاسیکو با رئال مادرید امیدوار کرد. تورس مطمئناً دلیل محکمی برای قرار گرفتن خود . ترکیب اصلی ایجاد کرد کمک های او چراغی از خوش بینی برای رقابت های بارسلونا در لیگ قهرمانان . جاه طلبی های آنها در لیگ داخلی است.

خروج از نسخه موبایل