ورزشی

لحظات ارزشمند مسی در مستند Apple TV Plus

لحظات ارزشمند مسی در مستند Apple TV Plus

مستند لیونل مسی در شبکه اپل تی وی بسیار پربازدید شده و به طرفداران این بازیکن معروف وعده داده شد. که در سه قسمت پایانی ملاقات مسی با آمریکا لحظه های ارزشمندتری را که قبلا ثبت نشده است، نمایش داده می شود. در ادامه سایت ورزشی با لحظات ارزشمند مسی در مستند Apple TV Plus همراه ما باشید.

 

لحظات ارزشمند مسی در مستند Apple TV Plus

به گزارش سایت ورزشی ، مجموعه مستند لیونل مسی در Apple TV+ بسیار فراگیر شده است. دوربین ها واقیعت های تاریخی فلوریدا را قبل و حین و بلافاصله بعد از ورود اسطوره به آمریکا ثبت کرده اند. مسی چند هفته بعد از ورودش به آمریکا توانست لیگز کاپ را برای اینتر میامی بدست بیاورد. و فیلم نامه پرفروش برای سازنده های مستند فراهم نمود. این مستند جذاب قرار است در نوامبر فصل سوم اش به پایان برسد. و تهیه کننده آن نیز اسکات بوگیننز است. که به هالیوود ریپورتر در این زمینه گفت: «سه قسمت اول داستان لحظه دگرگون‌کننده و جادویی ورود او را روایت می‌کند. و خواهید دید که چطور این اتفاق افتاد، زیرا اتفاقات زیادی در پشت صحنه در جریان بود. سپس با قهرمانی باورنکردنی در لیگزکاپ همراه می‌شوید. مطلقاً هیچ کس انتظار این اتفاقات را نداشت و شما در آن لحظه تاریخی با تیم هستید.»

لحظات ارزشمند مسی در مستند Apple TV Plus

در ادامه بوگیننز درباره بخش های پایانی بیان داشت: «سه قسمت بعدی در مورد یک داستان شخصی شگفت‌انگیز است. شما شروع به دیدن و درک این افراد می‌کنید. و واقعاً درک بهتری از لئو خواهید داشت. لحظات ارزشمندی که هیچ کس تا به حال نتوانسته آنها را ثبت کند. و ما بسیار هیجان‌زده و بسیار مفتخریم که توانستیم این کار را انجام دهیم.»

لیونل مسی در چهارده بازی خودش در تیم اینترمیامی توانست در 2023 ، 11 گل بزند. فصل فوتبال تمام شد. تیم تاتا مارتینو از حضور در پلی آف ام ال اس بازمانده است. اما این بازیکن بزرگ تاریخ هشتمین توپ طلای خودش را در پاریس کسب کرد.

خروج از نسخه موبایل