ورزشی

خواستگاری رسمی دیبالا از نامزدش

خواستگاری رسمی دیبالا از نامزدش

پائولو دیبالا بازیکن خوش چهره و زیبا و تکنیکی فوتبال آرژانتین و باشگاه رم است. او که از ابتدای فصل با بدشانسی زیادی روبرو شده است. او با مصدومیت های زیاد نتوانست ثبات همیشگی خودش را در ترکیب تیم خود بدست آورد. اما یک اتفاق خوش برایش رخ داد و خواستگاری رسمی دیبالا از نامزدش اتفاق افتاد. در ادامه سایت ورزشی با ما همراه شوید.

 

خواستگاری رسمی دیبالا از نامزدش

به گزارش سایت ورزشی، پائولو دیبالا از جمله بازیکنان ستاره آرژانتینی باشگاه آث رم ایتالیا می باشد که در این فصل با بدشانسی مصدومیت پیدا کرد و نتوانست در ترکیب ثابت و همیشگی تیم ژوزه مورینیو قرار بگیرد. جالورسی نیز از این مسئله ضربات زیادی خورد. اما در این بین این بدشانسی های سریالی اما یک اتفاق خوب برای دیبالا بالاخره رخ داد. این فوتبالیست نیز بالاخره ازدواج کرد. ستاره آلبی سلسته باشگاه رم بعد از چند سال نامزدی با اوریانا ساباتینی بالاخره رسما از او خواستگاری نمود و جواب مثبت را دریافت کرد. گفتنی است از همان ابتدای حضور سردار آزمون در رم رابطه خوبی بین او و پائولو دیبالا شکل گرفت. و می‌توان گفت که ستاره آرژانتینی به یکی از دوستان صمیمی آزمون در رم تبدیل شده است.

خواستگاری رسمی دیبالا از نامزدش

دیبالا از جمله بازیکنان خوشکل فوتبال جهان است که بسیاری از دختران و جوانان طرفدارش هستند اما او با اینکه کراش بسیاری از مردم ایران است، اما در زندگی شخصی خودش به اوریانا علاقه دارد و در یک اتفاق شگفت انگیز رسما از او خواستگاری کرد. این اتفاق در محل فواره تروی رخ داد و دو هم‌تیمی‌‌های سابق و فعلی ستاره آرژانتینی یعنی لئوناردو پارادس و آلوارو موراتا شاهد این اتفاق بودند. فواره تروی آبنمایی ست در منطقه تروی در رم ایتالیا. ارتفاع این فواره ۲۶ متر و عرض آن ۲۰ متر است. تروی بزرگترین فواره دوران باروک در رم و یکی از معروف‌ترین آبنماهای جهان است.

خروج از نسخه موبایل