ورزشی

صحبت لیونل مسی درباره‌ی رقابت با رونالدو

صحبت لیونل مسی درباره‌ی رقابت با رونالدو

صحبت لیونل مسی درباره‌ی رقابت با رونالدو

مسی در مصاحبه‌‌ای با نشریه‌ی اکیپ، به تمجید از رقابتش با رونالدو پرداخت. در این پست از “ورزشی“، صحبت لیونل مسی درباره‌ی رقابت با رونالدو را می‌خوانید.

مسی در برابر رونالدو؛ یک رقابت تاریخی

مسی و رونالدو رقبای طولانی مدت هم هستند.

لئو مسی در مورد اینکه چرا رقابت برای هر دو بازیکن مثبت بود صحبت کرد.

این زوج در مجموع 13 توپ طلا را به دست آورده‌اند.

رکورد‌های این دو فوق ستاره‌ی تاریخ فوتبال

لیونل مسی توضیح داده است که او و کریستیانو رونالدو “از رقابت یکدیگر سود بردند ” تا به دو بازیکن برتر تاریخ تبدیل شوند.

مسی اخیراً به لطف شگفتی‌هایش در جام جهانی فوتبال 2022 با آرژانتین، هشتمین توپ طلای خود را با رکوردی طولانی‌تر از آن خود کرد. با این افتخار، او میراث خود را به عنوان بهترین فوتبالیست تمام دوران در نظر بسیاری از مردم تثبیت کرد. در دوره ای که مسی موفق به کسب 8 توپ طلا شده است، رقیبش رونالدو نیز موفق به کسب 5 توپ طلا و عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال شود.

این زوج در اوج قدرت خود در دو تیم ال کلاسیکو به مصاف هم رفتند. این دو مجموعاً 12 عنوان لالیگا، 9 جام کوپا دل ری و 8 لیگ قهرمانان اروپا را در آن دوران طلایی فوتبال داخلی اسپانیا به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: شش رکورد افسانه‌ای لیونل مسی که غیرممکن است شکسته شود

مسی: من فکر می کنم ما مستحق اعتبار زیادی هستیم که توانستیم برای مدت طولانی در اوج بمانیم.
مسی: من فکر می کنم ما مستحق اعتبار زیادی هستیم که توانستیم برای مدت طولانی در اوج بمانیم.

صحبت لیونل مسی درباره‌ی رقابت با رونالدو

مسی با نگاهی به رقابت با رونالدو پس از کسب توپ طلای 2023، به اکیپ گفت که این دو به یکدیگر کمک کردند تا در طول دوران حرفه‌ای خود به اوج بالاتری برسند.

ستاره اینترمیامی گفت: “این یک نبرد عالی بود. به ویژه از نقطه نظر ورزشی. ما از رقابت یکدیگر بسیار سود بردیم. زیرا هر دو رقیب بزرگی برای هم هستیم. او نیز همیشه می‌خواست همه چیز را ببرد.”

این دوران بسیار لذت بخشی برای هر دوی ما و برای همه‌ی عاشقان فوتبال بود.

“من فکر می کنم ما مستحق اعتبار زیادی هستیم که توانستیم برای مدت طولانی در اوج بمانیم. زیرا به قول معروف، دستیابی به اوج آسان است. آنچه دشوار است ماندن در آنجا است. و ما ده، پانزده سال در اوج ماندیم. ماندن در آن سطح بسیار سخت و دیدنی است. فکر می کنم این خاطره خوبی برای همه کسانی که ما را دنبال کردند باقی می ماند.”

این زوج اکنون در نقاطی کاملاً متفاوت در جهان فوتبال بازی می‌کنند. رونالدو برای النصر عربستان – که در این فصل 20 گل در 21 بازی به ثمر رساند. و مسی اخیراً اولین دوره خود را در لیگ برتر فوتبال آمریکا (MLS) به پایان رسانده است.

بیشتر بخوانید: کفش جدید مسی به مناسبت هشتمین توپ طلا

خروج از نسخه موبایل